امام جمعه کوهدشت:

مسئولان باکار و تلاش جهادی، وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهند

حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: مردم و دولت هر دو قدرشناس هم باشند و مسئولان باکار و تلاش جهادی، وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهند.
کد خبر: ۴۶۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ - 16July 2021

مسئولان باکار و تلاش جهادی، وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نمازجمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: خداوند متعال را در دل‌های خود بزرگ کردن از نشانه‌های انسان‌ باتقوا و مؤمن است؛ هیچ معبود، موجود و وجودی در این عالم تا خدا نخواهد، نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه عمل و رفتار ما نباید به شکلی باشد که مردم را از دین‌گریزان کند، افزود: امام علی (ع) نبض جامعه بوده و ولایت همان دعوت مردم به سمت خداوند متعال است، مقدس‌ترین جای مسجدالحرام، کعبه و مقدس‌ترین جای کعبه نیز رکن یمانی است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به وظیفه متقابل دولت و ملت، عنوان کرد: مردم و دولت هر دو قدرشناس هم باشند و مسئولان باکار و تلاش جهادی، وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهند، در انتخابات اخیر دخالتی نداشتم، ولی انصافاً در انتخابات کوهدشت زحمات زیادی کشیدند.

وی ضمن تبریک عید سعید قربان، تصریح کرد: حضرت ابراهیم(ع) برای برقراری عدالت عزیزترین فرزند خود را درراه خدا قربانی کرد و این درس را به تاریخ داد که انسان برای خدای متعال بایستی از همه‌چیز خود بگذرد.

طهماسبی با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات اخیر، بیان کرد: دولت تحول‌خواه و سیزدهمین منتخب مردم مشخص شد، اولویت در گفتمان خدمت بی‌منت به مردم است، رئیس‌جمهور اختیارات وسیعی دارد و مردم نقشی اساسی ایفا می‌کنند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت جهادی عمل کردن در کار‌ها، بیان کرد: با پای باطل به‌حق نمی‌رسیم، بایستی حق را برای حق بخواهیم و در این راستا تلاش کنیم.

وی ضمن محکومیت برپایی سمینار مجازی با محوریت منافقین توسط ایادی غرب، گفت: آمریکا بایستی از عراق بیرون برود چون از همان ابتدا در حال جنایت و فتنه‌گری بوده است و در افغانستان سیاست ایران این است که آرامش و وحدت بر افغانستان حاکم شود.

طهماسبی ضمن تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان، گفت: این نهاد مقدس صیانت از اسلامیت و جمهوریت را بر عهده دارد و دارای جایگاهی بی‌بدیل و راهبردی در جامعه بوده و واقعاً یک ارگان بسیار مقدس است.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: عرفه، روز استجابت دعا و فرصتی برای بازنگری در اعمال و رفتار است، ما باید کاری کنیم رضایت خداوند متعال و مردم جلب شود، آیت‌الله مروجی (ره) شخصیتی بزرگ است که ۵۰ سال برای هدایت ما و دین خدا زحمت کشید و سالروز ارتحال این عالم ربانی را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار