فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری میان «نزاجا» و آبفای استان سیستان و بلوچستان برای حل معضل آب در منطقه

امیر سرتیپ حیدری گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین آبفای استان سیستان و بلوچستان با نیروی زمینی ارتش در خصوص برطرف‌سازی مشکل آب در بخش‌های روستایی شهرستان‌های زاهدان، خاش و زابل منعقد شده است.
کد خبر: ۴۶۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ - 17July 2021

فراهم کردن امکانات پزشکی و رفع مشکل آب مهم‌ترین اولویت مردم سیستان و بلوچستان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مناطق روستایی و مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع مردم صدیف سنچولی شهرستان هیرمند با اشاره به وضعیت بحرانی این منطقه اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش با تمام توان به خدمت‌رسانی به مردیف شریف سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داد.

وی در مورد ظرفیت این نیرو در اجرای طرح‌های مردم‌یاری، گفت: برپایی بیمارستان مجهز سیار، آب‌رسانی، راه‌اندازی خط لوله آب، نصب تانکر‌های آب، اهدای کمک‌های مومنانه، پایش سلامت رایگان و چندین طرح در حوزه خدمات‌رسانی از جمله کار‌هایی است که نیروی زمینی ارتش در این منطقه انجام داده و تا زمانی که مشکلات برطرف نشود، کنار مردم می‌مانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در مقطع کنونی فراهم کردن امکانات پزشکی و برطرف‌سازی مشکل آب و آب‌رسانی از مهم‌ترین اولویت‌های مردم و هموطنان عزیزمان در مناطق استان سیستان و بلوچستان است.

امیر حیدری در پاسخ به مطالبات و خواسته‌های مردم این منطقه از نیروی زمینی ارتش، عنوان کرد: در دیدار‌های چهره به چهره‌ای که با مردم فهیم منطقه صدیف سنچولی شهرستان هیرمند داشته‌ایم، برخی اقدامات، شامل اهدای کمک‌های مومنانه در قالب مواد غذایی، نصب ۲۷ تانکر آب آشامیدنی و احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام برای هر خانواده را در دستور کار خود قرار دادیم که ان‌شاءالله در روز‌های آتی این اقدامات در این منطقه انجام خواهد شد.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین آبفای استان سیستان و بلوچستان با نیروی زمینی ارتش در خصوص برطرف‌سازی مشکل آب در بخش‌های روستایی شهرستان‌های زاهدان، خاش و زابل منعقد شده است، خاطرنشان کرد: در بازدید از تصفیه‌خانه آب زهک با مدیرعامل محترم آبفای استان در خصوص رفع مشکل آب تفاهم‌نامه‌ای را تدوین کرده‌ایم که هم‌اکنون طرح خط لوله ۹۰ کیلومتری آب‌رسانی آغاز شده و در روز‌های آینده برای بیش از ۱۷ روستا در این مناطق اقدامات آب‌رسانی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار