توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

از مقام شهدای روحانی، ترور و منا تجلیل شد

اوحدی در بازدید از موزه شهدا از مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای روحانی، شهدای ترور و شهدای منا تقدیر و تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۶۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ - 19July 2021

جلیل از مقام شهدای روحانی، شهدای ترور و شهدای منابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و  زیارت و علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت از موزه شهدا بازدید کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا اظهار داشت: شهدای منا به درجه‌ای از معنویت رسیده بودند که ظرفیت مادی این دنیا را نداشتند و وقتی خاطرات آن‌ها را مرور می‌کنیم متوجه می‌شویم که به زمان شهادت خود پی برده بودند.

اوحدی عنوان کرد: زیباترین ظرفیت معنوی انسان در دنیا زمانی است که به سفر حج و خانه خدا مشرف شده باشد. بعد از زیارت عرفه تمام گناهان انسان بخشوده می‌شود و به همین دلیل شهدای منا از جایگاه معنوی بالایی برخوردار بودند و توفیق این را داشتند که بعد از سفر حج به شهادت رسیدند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از غرفه‌های مختلف این موزه از جمله شهدای روحانی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای ترور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا از مقام شامخ شهدا تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار