مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

نشر وصایای شهدا موجب شناخت اهداف و آرمان ایثارگران است

حجت‌الاسلام هنرمند گفت: با نشر وصایای شهدا می‌توان گامی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشت، انتشار وصایای شهدا موجب آشنایی نسل امروز با اهداف و آرمان‌های شهداست.
کد خبر: ۴۶۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ - 20July 2021

نشر وصایای شهدا موجب شناخت اهداف و آرمان ایثارگران استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن هنرمند با بیان اینکه نشر وصایای شهدا می‌تواند گامی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد و انتشار وصایای شهدا موجب آشنایی نسل امروز با اهداف و آرمان‌های شهداست، اظهار داشت: سیره شهدا و سبک زندگی شهدا را می‌توان از کلام خود شهدا شناخت، انعکاس وصایای شهدا انتقال پیام شهدا و چراغ راه آینده برای نسل‌های انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان قم افزود: شهدا در وصایایشان بر پیروی از ولایت‌فقیه، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و رعایت عفاف و حجاب تأکید بسیار داشته‌اند.

حجت‌الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: علاوه بر نشر وصایای شهدا در طول سال در قالب بنر، به مناسبت‌های مختلف نیز وصایای شهدا از این طریق منتشر می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در این راستا همزمان با هفته عفاف و حجاب وصایای شهدا پیرامون عفاف و حجاب منتشر شد. این اقدام در قالب نصب بنر در سطح شهر و در اماکن پر تردد و با ساخت کلیپی از وصایای شهدا و انعکاس آن در فضای مجازی صورت گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار