مجمع عمومی موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شد

مجمع عمومی موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار صبح روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ - 22July 2021

مجمع عمومی موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌اله امانی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در این نشست اظهار داشت: همه اعضای این موسسه مصمم به خدمت به جامعه ایثارگری هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار، با اشاره به بازدید رئیس جمهور منتخب از آسایشگاه امام خمینی (ره) و تأکید بر خدمت رسانی به جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: فعالیت این موسسه در ۲۸ استان کشور انجام می‌شود و ۱۵۵ مرکز زیرمجموعه این موسسه مشغول خدمت رسانی به جامعه ایثارگری هستند و در گذشته اولویت فعالیت این موسسه بحث فرهنگی بوده است، اما با توجه به میانگین سنی جامعه ایثارگری فعالیت‌های توانبخشی و سالمندی ایثارگران نیز گسترش پیدا کرد.

امانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری هفت جلسه هیئت مدیره این موسسه برگزار شده است، گفت: درآمد‌های برخی بخش‌های موسسه به دلیل شرایط کرونا کاهش یافته است و فعالیت موسسه در حوزه خدمات درمانی ادامه دارد و با توجه به کاهش ۶۸ درصدی درامد‌های موسسه، عمده مراکز وابسته نیز نیاز به تجهیز و تعمیر دارند و باید برای تکمیل و تجهیز آن‌ها تلاش شود.

نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر و بازرس قانونی صندوق نیز در این نشست نتایج حاصل از حسابرسی انجام پذیرفته در سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد و پس از ذکر نکات مهم حسابرسی انجام پذیرفته اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات کارشناسی در زمینه موضوعات مطروحه پرداختند.

در این نشست محمود باقری مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد، سید مصطفی رحمانی خضری مدیرکل امور اقتصادی و امور مجامع بنیاد، جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر اعضای هیئت امنا حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها