محسن مومنی شریف در اختتامیه سیزدهمین جشنواره شعر و داستان سوره:

کتاب خاطرات شهید لشگری به زودی از سوی "سوره مهر" منتشر می‌شود

رئیس حوزه هنری گفت: شهید بابایی، شهید رجایی و شهید لشگری از شهدای بزرگ شهر قزوین هستند. در خصوص شهید لشگری نیز کتاب خاطراتی تهیه شده که قرار است به زودی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شود.
کد خبر: ۴۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ - 19May 2015

کتاب خاطرات شهید لشگری به زودی از سوی

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، "محسن مومنی شریف" رئیس حوزه هنری در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره با بیان اینکه شهر قزوین شهدای بسیاری را در طول دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است، اظهار کرد: قزوین را با نام شهدای بزرگی میشناسیم که تصاویر آنها در ورودی شهر به چشم میخورد.

وی افزود: شهید بابایی، شهید رجایی  و شهید لشگری از شهدای بزرگ این شهر هستند. در خصوص شهید لشگری نیز کتاب خاطراتی تهیه شده که قرار است به زودی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شود.

مومنی شریف در این رابطه تصریح کرد: با انتشار این کتاب، مردم متوجه بزرگی و عظمت این شهید خواهند شد. کسی که 10 سال از عمر خود را در زندانهای رژیم بعث عراق سپری کرد و حاضر نشد کلامی از سقوط هواپیمای خود قبل از جنگ در خاک عراق صحبت کند که اگر چنین میشد، ایران از سوی سازمانهای جهانی به عنوان آغازگر جنگ شناخته میشد.

رئیس حوزه هنری خاطر نشان کرد: دیگر شهید بزرگوار این شهر، سید آزادگان ابوترابی است که اگر وی در زندانهای صدام نبود، معلوم نبود که سرنوشت اسرای ما به چه صورت بود.

انتهای پیام/م.م
 

نظر شما
پربیننده ها