رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد:

تصویب پرداخت هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان

«مخبر دزفولی» گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تلاش داشته است در چند روز اخیر کار‌هایی را برای برطرف کردن بحران آب در استان انجام دهد که از جمله تصمیماتی که گرفته شد تصویب پرداخت یک هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان است.
کد خبر: ۴۶۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ - 19July 2021

تصویب پرداخت هزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمد مخبر دزفولی» رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که امروز به منظور بازدید از تاسیسات آبرسانی و مناطق درگیر بحران آب به خوزستان سفر کرد در ستاد مدیریت بحران و قرارگاه محرومیت‌زدایی استانداری خوزستان اظهار داشت: سه طرح مهم و ملی ۵۵۰ هزار هکتاری و بهبود و توسعه سیستم فاضلاب خوزستان و توسعه و تکمیل طرح آب غدیر را برای اجرا و تکمیل پروژه در استان به اطلاع مقام معظم رهبری و دولت آینده خواهم رساند تا هر چه سریعتر این طرح های مهم در استان عملیاتی شوند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تلاش داشته است در چند روز اخیر کارهایی را برای برطرف کردن بحران آب در استان انجام دهد که از جمله تصمیماتی که گرفته شد تصویب پرداخت یکهزار میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان است.

مخبر دزفولی گفت: ۷۰۲ روستا در خوزستان با مشکل آبرسانی مواجه هستند و برای بهبود شرایط آبرسانی به این مناطق مبلغ سه هزار میلیارد ریال نیاز است که ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت یکهزار میلیارد ریال آن را تقبل می کند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان کرد: تهیه یکصد تانکر و ۱۵۰ مخرن آب برای روستاهایی که دچار بحران آب هستند از دیگر کارهایی است که این ستاد انجام داده است.

وی متذکر شد: مسئولان خوزستان درخواست دارند در ساخت نیروگاه های کوچک تولید برق در استان کمک شود که در این خصوص مطالعات لازم را انجام خواهیم داد و در صورت لزوم حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار