مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تاکید کرد؛

بررسی نقش فرهنگیان لرستانی در دوران دفاع مقدس

سرهنگ رشیدی گفت: آمار قابل توجهی از شهدای لرستان به معلمان و دانش‌آموزان شهید اختصاص دارد که لازم و ضروری است تا زندگینامه و خاطرات این شهدا به رشته تحریر درآمده و نقش فرهنگیان لرستانی در دفاع مقدس بررسی شود.
کد خبر: ۴۶۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ - 19July 2021

بررسی نقش فرهنگیان لرستانی در دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با سرهنگ پاسدار «علی خسروی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، ضمن تبریک به خاطر انتصاب وی به این مسئولیت اظهار داشت: معلمان، کارکنان آموزش و پرورش و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس حضور چشمگیری در مناطق عملیاتی و پایگاههای کمک رسانی به رزمند گان داشتند.

وی با ابراز تاسف از اینکه آن گونه که باید نقش فرهنگیان و دانش آموزان در دفاع مقدس به نگارش در نیامده است، افزود: آمار قابل توجهی از شهدای لرستان به معلمان و دانش آموزان شهید اختصاص دارد که لازم و ضروری است که زند گینامه و خاطرات به یادگار مانده از این شهدا به رشته تحریر درآید و نقش فرهنگیان لرستانی در دفاع مقدس بررسی شود. 

رشیدی  گفت:هر کدام از نهادها، دستگاهای فرهنگی و یگانهای استان که قصد دارند زندگینامه شهدای مرتبط با خود را  به نگارش در آورند،  اداره کل حفظ  آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

در این دیدار سرهنگ پاسدار «علی خسروی» مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز با اشاره به کارگروه علمی ادبی دفاع مقدس لرستان ابراز امید واری کرد که فعالیت‌های  قابل توجهی به صورت مشترک بین ادره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و بسیج فرهنگیان استان انجام شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها