مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

پیروزی مستضعفین بر مستکبرین نزدیک است

حجت‌الاسلام «رعایتی» گفت: امروز دنیا شاهد تحقق وعده الهی پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است.
کد خبر: ۴۶۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ - 19July 2021

پیروزی مستضعفین بر مستکبرین نزدیک استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد پیش رو با بیان اینکه ما مرهون ایثارگری خانواده شهدا، هستیم، اظهار داشت: انقلاب ثمره خون شهداست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال از اسلام گذشت و همه آیات قران تعبیر شد بجز یک آیه قران، افزود: خدای متعال اراده کرده است که مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند و امروز دنیا شاهد است که مردم مظلوم یمن، فلسطین، غزه و .. در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده اند و این موید آن است که وعده خدا در حال محقق شدن است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه با اشاره به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: ان شاء الله با انگیزه‌تر در صحنه حضور پیدا کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: ان شاء الله بتوانیم آنچه که رهبر معظم انقلاب فرمودند را به گوش جان سپرده و در راه ولایت گام‌های عملی برداریم.

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام تسخیری تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام رعایتی نیز با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها