مسئول امور شهدای گمنام در استان گلستان:

3 یادمان شهدای گمنام در آزادشهر در حال بهره‌برداری است

«‌مرزبان» گفت: یادمان شهدای گمنام در پارک شهر آزادشهر، زائرسرای امام رضا (ع) و پادگان نوده خاندوز، تکمیل شده و در حال بهره‌برداری است.
کد خبر: ۴۶۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ - 20July 2021

3 یادمان شهدای گمنام در آزادشهر در حال بهره برداری است«علی اکبر مرزبان» مسئول امور شهدای گمنام در استان گلستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان، در خصوص وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان آزادشهر اظهار داشت: از سال 1380 تاکنون پیکر مطهر 16 شهید گمنام در شش نقطه از شهرستان آزادشهر خاکسپاری شده اند.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدای عزیز در پارک شهر آزادشهر پنج شهید، زائرسرای امام رضا (ع) پنج شهید، پادگان نوده خاندوز یک شهید، دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر 2 شهید، شهر نوده خاندوز 2 شهید و یک شهید گمنام هم در گلزار شهدای آزادشهر تدفین شده‌اند.

مرزبان گفت: یادمان شهدای گمنام در پارک شهر آزادشهر، زائرسرای امام رضا (ع) و پادگان نوده خاندوز، تکمیل شده و در حال بهره برداری است.

این مسئول بیان داشت: در شهر نوده خاندوز نیز ساخت یادمان دارای پیشرفت 60 درصدی است و در دانشگاه آزاد نیز طرح یادمان به تصویب رسیده و در شرف اجراست.

مسئول امور شهدای گمنام استان گلستان گفت: در کل استان برای قبور شهدای گمنام که در گلزار عمومی شهدا خاکسپاری شده‌اند، برابر طرح یکسان سازی قبور شهدا اقدام شده و یادمان احداث نمی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار