برگزاری اولین دوره توانمندسازی علمی پژوهشی فرماندهان بسیج در کرج

اولین دوره توانمندسازی علمی پژوهشی فرماندهان و مسئولان علمی حوزه‌های مقاومت بسیج به همت بسیج جامعه زنان و معاونت علمی پژوهشی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ - 20July 2021

برگزاری اولین دوره توانمندسازی علمی پژوهشی فرماندهان و مسئولین علمی بسیج در کرجبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، اولین دوره توانمندسازی علمی پژوهشی فرماندهان و مسئولان علمی حوزه های مقاومت بسیج صبح امروز به همت بسیج جامعه زنان و معاونت علمی پژوهشی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در سالن شهدای کانون شهید سبحانی سپاه برگزار شد.

ضرورت فعالیت‌های علمی، روایات و منظومه فکری امام انقلاب با محوریت بیانیه گام دوم، رویکرد بسیج در فعالیت‌های علمی و فناوری، ظرفیت علمی بسیج، بایدها و نبایدهای فعالیت‌های علمی، هدف از راه‌اندازی‌ پایگاه‌های علمی و نحوه فعالیت آن‌ها و همچنین چالش‌های موجود در راستای ارتقای فعالیت‌های علمی از وضع موجود به وضعیت مطلوب از جمله مواردی بود که در این دوره مورد اشاره و تبیین قرار گرفت.

در ادامه حاضران به طرح سؤالاتی پیرامون نظام مسائل علمی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت پرداختند و ضمن تبیین سؤالات به بیان راهکارهای موجود در راستای حل مشکلات مطروحه پرداخته شد. استمرار دوره‌های علمی پژوهشی، ایجاد محافل نقل تجربیات و انعقاد تفاهم‌نامه‌های درون و برون سازمانی از جمله مواردی بود که از سوی شرکت کنندگان در دوره مطرح شد و مورد مطالبه‌گری قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار