فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ایمان، شجاعت و دانش از شاخصه‌های یک فرد نظامی است

دریادار خانزادی با تاکید بر اینکه بصیرت دینی از مهمترین اهداف پرورش نیروی کارآمد است، گفت: ایمان، شجاعت و دانش از شاخصه‌های یک فرد نظامی است.
کد خبر: ۴۶۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 20July 2021

ایمان، شجاعت و دانش از شاخصه‌های یک فرد نظامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این یگان، با دانشجویان دوره کارورزی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر یکی از مراکز آموزشی مهم و حساس این نیروی راهبردی است و نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف نیروی دریایی ارتش در آینده دارد، اظهار داشت: مسئولیت، مدیریت و فرماندهی این دانشگاه به ویژه در گام دوم انقلاب برای نیروی دریایی ارتش سرنوشت‌ساز است.

فرمانده نیروی دریایی اضافه کرد: امروز خیزش تمدن ایران اسلامی به برکت انقلاب باعث شده است که فرزندان این مملکت در نسل‌های مختلف بر عرشه شناور‌های نیروی دریایی ارتش وارد مناطق دریایی جهان شوند که در تاریخ ایران بی نظیر است.

دریادار خانزادی با تاکید بر اینکه بصیرت دینی از مهمترین اهداف پرورش نیروی کارآمد است، افزود: از شاخصه‌های یک فرد نظامی ایمان، شجاعت و دانش است و وقتی که این سه اصل را کنار هم می‌گذاریم در دل آن باید بصیرت دینی به وجود آید و شما عزیزان یکی از ابزار‌ها و سلاح‌های مهم که باید به همراه داشته باشید، بصیرت دینی است.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید نظم، انضباط و شکیبایی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: حضور دانشجویان در دوره کارورزی، نسل آینده نیروی دریایی ارتش را خیلی قوی خواهد کرد. حضور در دوردست‌ها برای نیروی دریایی ارتش اقتدارآفرین است و آنچه که به عنوان دانش در این دانشگاه به دست آورده اید، عملاً در دریانوردی از نزدیک آن‌ها را لمس می‌کنید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه شما دانشجویان آینده‌سازان نیروی دریایی هستید، عنوان کرد: اگر امروز ناوگروه‌های ما در دوردست‌ها پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درمی‌آورند، بی‌شک به پشتوانه شما جوانان انقلابی و غیور این مملکت است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار