پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد درپی درگذشت حجت‌الاسلام «فرج‌نژاد»

سرهنگ «زارع» در پیامی درگذشت «محمدحسین فرج نژاد» استاد صهیونیسم پژوهی، روحانی انقلابی و عضو انجمن فضای مجازی حوزه علمیه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ - 22July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در پیامی، درگذشت «محمدحسین فرج‌نژاد» استاد صهیونیسم‌پژوهی، روحانی انقلابی و عضو انجمن فضای مجازی حوزه علمیه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده‌های محترم «فرج نژاد و بابایی»

درگذشت ناگهانی و دلخراش محقق فاضل و پژوهشگر انقلابی پرتلاش درحوزه‌های علمی، رسانه و فضای مجازی مرحوم مغفور حجت الاسلام «محمدحسین فرج‌نژاد» به همراه همسر و سه فرزند گرامش عمیقاً موجب تأثر و تأسف شد.

فعالیت علمی و رسانه‌ای اثرگذار و هدفمند در حوزه انقلاب‌اسلامی و اهداف آن از جمله یادگار‌های آن دانشور متعهد بود.

این عالم خستگی ناپذیر مجاهدانه در خط مقدم مبارزه با صهیونیسم و تفکر غرب؛ با قلم و زبانش به روشنگری و تربیت نیروی انقلابی و جهادی پرداخت و در این مسیر نه هراس و واهمه ای، و نه انتظار و توقعی از کسی داشت.

تسلط او به مسائل مربوط به یهود و اسرائیل غاصب و حتی غرب در آثار مکتوب و بیانات این محقق وارسته مشهود است و پژوهش‌ها و مطالعات دقیق او در این زمینه ایشان را به یکی از اساتید کم نظیر در این حوزه تبدیل کرده بود.

اگرچه این ضایعه بسیار دردناک و جان فرساست، ولی باید در برابر اراده حضرت باری تعالی سرخشوع به زیر آورد و با تمام توان صبر کرد که در این راه اجر و مزد اخروی فراوانی به همراه دارد.

اینجانب با تسلیت به بازماندگان، دوستان و همکاران آن فقید سعید، از درگاه خداوند برای ایشان و اعضای خانواده‌شان، غفران و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان، سلامتی و شکیبایی مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار