حجت‌الاسلام رئیسی:

وزارت نیرو تولید و مصرف را همزمان باید مدیریت کند/ مردم باید آهنگ واحد از مجموعه دولت بشنوند‌

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه وزارت نیرو تولید و مصرف را همزمان باید مدیریت کند، گفت: نمی‌شود یک بخش از دولت مجوز بدهد و بخش دیگر مخالفت کند. مردم باید آهنگ واحد از مجموعه دولت بشنوند.
کد خبر: ۴۶۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ - 25July 2021

وزارت نیرو تولید و مصرف را همزمان باید مدیریت کند/ مردم باید آهنگ واحد از مجموعه دولت بشنوند‌به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس‌، نشست ویژه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب برای بررسی مسائل صنعت برق کشور با حضور مدیران و کارشناسان تراز اول صنعت برق برگزار شد.

«برنامه ریزی فوری برای حل ناترازی در تولید و مصرف برق»، «تدبیر مناسب برای تعمیر و نگهداری نیروگاه‌ها»، «تسریع در فرآیند افزایش دو هزار و ۵۰۰ مگاوات به مدار تولید برق کشور»، «لزوم طراحی الگوی جامع مصرف برای بهینه سازی مصرف در بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی»، «توسعه زمینه‌های واردات و صادرات بهینه برق توسط دولت و بخش خصوصی»، «استفاده از ظرفیت دانشگاهی و نخبگانی کشور برای ارایه راهکار‌های نو و دانش بنیان برای حل مسایل صنعت برق کشور»، «بررسی راهکار‌های غیر ریالی پرداخت مطالبات پیمانکاران از جمله راهکار‌های تهاتری و اعطای امتیازات به آنها» هفت محور مورد تاکید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این جلسه بود.

رئیس جمهور منتخب در این جلسه همچنین افزود: وزارت نیرو تولید و مصرف را همزمان باید مدیریت کند. اعمال قانون تعارف بردار نیست. نمی‌شود یک بخش از دولت مجوز بدهد و بخش دیگر مخالفت کند. مردم باید آهنگ واحد از مجموعه دولت بشنوند.

وی تاکید کرد: پایان دوره مسولیت برخی مدیران، نباید منجر به تاخیر در انعقاد قرارداد‌های لازم برای تامین نیاز کشور شود. عدم پیش بینی و لحاظ احتمالات در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات مدیریتی، قابل قبول نیست. افزایش مصرف و دمای هوا در تابستان و نیاز نیروگاه‌ها به تعمیر و نگهداری از مسائل قابل پیش بینی است.

انتهای پیام/ 231 

نظر شما
پربیننده ها