یک کارشناس سیاست خارجی:

عملیات مرصاد بستر‌های اضمحلال و فروپاشی سازمان منافقین را فراهم کرد

هانی‌زاده گفت: عملیات مرصاد بستر‌های فروپاشی تدریجی و اضمحلال سازمان منافقین را فراهم آورد و تا به امروز سازمان منافقین به دلیل ماهیت نفاق‌انگیزش در بازسازی ساختارش ناموفق بوده است.
کد خبر: ۴۶۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ - 27July 2021

عملیات مرصاد بستر‌های اضمحلال و فروپاشی سازمان منافقین را فراهم کردحسن هانی‌زاده کارشناس سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس با بیان این‌که عملیات فروغ جاویدان برآیند تفکرات جاهلانه و کورکورانه سازمان منافقین بوده که توسط عملیات مرصاد و رزمندگان اسلام به شکست انجامید و در هم کوبیده شد، اظهار داشت: سران سازمان منافقین و حامیانش بر این باور بودند که می‌توانند به سرعت از عراق وارد خاک ایران شوند و به خیال خود در کشور مورد استقبال قرار خواهند گرفت اما برخلاف باور آن‌ها نه توانستند به راحتی وارد خاک کشور شوند و نه با استقبال عمومی مواجه شدند.

وی ادامه داد: عملیات مرصاد بستر‌های فروپاشی تدریجی و اضمحلال سازمان منافقین را فراهم آورد و ضربه سنگینی بر پیکره این گروه تروریستی محسوب می‌شود.

این کارشناس سیاست خارجی خاطرنشان کرد: عملیات مرصاد نقطه عطف تاریخی برای انقلاب اسلامی به حساب می‌آید؛ زیرا این عملیات اتحاد ملت ایران و رزمندگان اسلام و نیز اقتدار انقلاب اسلامی را در اوایل پیروزی به رخ کشاند. اگر هر انقلابی به غیر از انقلاب اسلامی با حمله منافقین روبه‌رو می‌شد قطعاً از پای در می‌آمد و شکست می‌خورد، اما انقلاب اسلامی برخلاف دیگر انقلاب‌ها پیروز شد.

هانی‌زاده معتقد است که عناصر فرتوت و از کارافتاده، ساختار سازمان منافقین را تشکیل داده‌اند که سال‌هاست عضو جدیدی به این سازمان نپیوسته؛ به عبارت دیگر به دلیل ماهیت نفاق‌انگیز و ناکارآمد سازمان منافقین دیگر این سازمان و افکار پوسیده‌اش جذابیتی ندارد.

او با بیان اینکه عملیات مرصاد از لحاظ کیفی و کمی در نوع خود بی‌نظیر بود، عنوان کرد: بعد از این عملیات تا به امروز سازمان منافقین در بازسازی ساختار خود ناموفق بوده است.

این کارشناس سیاست خارجی حمایت آمریکا و اروپا از گروهک فروپاشیده منافقین را بزدلانه و خنده‌دار توصیف کرد و گفت که منافقین تنها به عنوان ابزار ایجاد وحشت و ترس علیه ملت ایران استفاده می‌شود؛ در غیر این‌صورت خود آمریکایی‌ها هم می‌دانند که تاریخ مصرف منافقین گذشته و این سازمان هیچ پایگاه اجتماعی در ایران ندارد.

انتهای پیام/۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار