سرلشکر موسوی تأکید کرد؛

تداوم اقدامات ارتش در عرصه مقابله با کرونا

فرمانده کل ارتش گفت: در بحث کرونا، بیمارستان‌های ارتش همچنان به وظایف خود عمل می‌کنند و در مناطق محروم نیز مانند سیستان و بلوچستان، نیرو‌های ما پای کار هستند.
کد خبر: ۴۶۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ - 27July 2021

ارتش ۳ ایستگاه خودرویی برای واکسن کرونا ایجاد کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از خدمتگزاران نیروهای مسلح در عرصه سلامت و مقابله با بیماری کرونا که امروز در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، درباره فعالیت‌های ارتش در زمینه مقابله با کرونا اظهار داشت: آنچه دست ما بوده که امانت ملت است، در بحث کرونا به کار گرفتیم. همه دست‌اندرکاران پای کار آمدند و همه ظرفیت‌های بیمارستانی ارتش در این عرصه بکار گرفته شده است.

وی افزود: در بحث کرونا، بیمارستان‌های ارتش همچنان به وظایف خود عمل می‌کنند و دو سه ایستگاه خودرویی برای تزریق واکسن کرونا دایر کردیم که خیلی مرتب و منظم وظایفشان را انجام می‌دهند؛ در مناطق محروم نیز مانند سیستان و بلوچستان نیرو‌های ما پای کار هستند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ارتش امانت ملت است و به دستور فرمانده معظم کل قوا هر جا لازم باشد در خدمت ملت است؛ ما این را نعمت خدا می‌دانیم و شکرگزاریم.

امیر موسوی همچنین با اشاره به حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش در اقیانوس اطلس گفت: کار بزرگی انجام شده و لازم است در همه ابعاد روی آن کار شود. این یک اقدام راهبردی است که تغییری راهبردی ایجاد کرده و امروز موازنه و معادلات را به هم زده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار