آیین تجلیل از برگزیدگان «جشنواره جایزه‌ ملی ایثار» در همدان برگزار شد

طی مراسمی از برگزیدگان پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه‌ ملی ایثار و همیاران منتخب طرح شاهد استان همدان تجلیل شد.
کد خبر: ۴۶۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ - 27July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیین تجلیل از برگزیدگان «جشنواره جایزه‌ ملی ایثار» با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان،جمعی از مسئولان استان و برگزیدگان جشنواره در سالن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان برگزار شد.

«مجید صفدریان» مدیرکل بنیاد بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان، در آئین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد و 19 شهید سایت رادار سوباشی، اظهار داشت: نقش جوانان و رزمندگان همدانی در عملیات غرور آفرین مرصاد و جانفشانی‌های عزیزان نیروی هوایی در سایت رادار سوباشی که در پنج مرداد سال 67 اتفاق افتاد برکسی پوشیده نیست.

وی با معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در استان همدان، عنوان کرد: «معصومه ابراهیمی هژیر» فرزند سردار بزرگ شهید«حاج ستار ابراهیمی هژیر» رتبه نخست دکترا در رشته ادبیات فارسی سوابق خوب و درخشانی در استان همدان داشته و مدت‌ها به عنوان مدیر مدارس شاهد و اکنون در سمت معاون کانون پرورش فکری کودکان و توجوانان ایفای نقش می‌کند و «الهه احمدی» فرزند جانباز 50 درصد نفر اول کارشناسی ارشد در رشته شیمی که موفقیت‌های بسیاری در مباحث قرآنی دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تاکید کرد: در مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر استان همدان بیش از 70 نفر عضو هستند که از برجستگان حوزه علمی و پژوهشی هستند.

این جشنواره 20 تیر به شکل کشوری از طریق سنجش میزان فعالیت ها و امتیاز‌های علمی پژوهشی با مشارکت دانشجویان طلاب و دانش آموزان ایثارگر نخبه کشور با هدف زبده پروری، افزایش انگیزه‌ تخصصی، معرفی چهره‌های برتر آموزشی تحصیلی شاهد و ایثارگر، معرفی دستاورد‌های طرح شاهد در پنج دانشگاه، حوزه، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد و پیام نور برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها