فرمانده انتظامی البرز:

جانفشانی شهدا و جانبازان عامل تحقق امنیت کشور است

سردار «محمدیان» با بیان اینکه جانفشانی شهدا و جانبازان عامل تحقق امنیت کشور است، گفت: ما آرامش و امنیت امروز خود را مدیون مجاهدت، صبر و بردباری آن‌ها می‌دانیم.
کد خبر: ۴۶۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ - 27July 2021

جانفشانی شهدا و جانبازان عامل تحقق امنیت کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز امروز در دیدار با جانبازان سرافراز «حسن سام خانیانی» و «محمد پورمحمد» با بیان اینکه جانفشانی شهدا و جانبازان عامل تحقق امنیت کشور است، اظهار داشت: امروز جانبازان و ایثارگران ولی‌نعمت‌های ما هستند که آرامش و امنیت خود را مدیون مجاهدت، صبر و بردباری آن‌ها می‌دانیم.

وی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و فرمانده ناجا به این جانبازان سرافراز مطرح کرد: شهدا و جانبازان با جانفشانی در راه اعتلای امنيت کشور اسلامی، جان و سلامتی خود را خالصانه تقديم اسلام و انقلاب کردند و بی‌شک در نزد پروردگار از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. امنیت و آرامش امروز ما از برکات فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان است.

سردار محمدیان با اشاره به تلاش خانواده‌های جانبازان برای نگهداری از این عزیزان، گفت: بدون شک خانواده‌های جانبازان درجه و جایگاهی والا در نزد خدا دارند، چراکه در راه خدا متحمل سختی‌های بسیاری شده‌اند و از مجاهدان فی سیبل الله پرستاری می‌کنند. امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌های شهدا و جانبازان با قدرت اعتقاد فرزندان خود توانسته در برابر تمام ابرقدرت‌های دنیا بایستند و آن‌ها را عاجز کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها