نماینده ولی فقیه در استان البرز:

تأمین نظم و امنیت شهروندان توسط پلیس، جهاد فی سبیل الله است

آیت‌الله «حسینی همدانی» با اشاره به خطاب قرار دادن پلیس به‌عنوان مجاهدان فی سبیل الله توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تأمین نظم و امنیت شهروندان توسط پلیس، جهاد فی سبیل الله است.
کد خبر: ۴۶۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ - 27July 2021

تأمین نظم و امنیت شهروندان توسط پلیس، جهاد فی سبیل الله استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج امروز در دیدار با فرمانده و تعدادی از مسئولان انتظامی استان اظهار داشت: خدا را شاکرم که در ایام دهه ولایت با سربازان رهبری و خدمتگزاران مردم در تأمین امنیت استان البرز دیدار می‌کنم.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس در تأمین نظم و امنیت کشور مطرح کرد: کار نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت کشور دشوار است و پلیس با دارا بودن نیروهای انقلابی و ولایتمدار، توانسته این وظیفه را به‌خوبی انجام دهد.

حسینی همدانی با اشاره به خطاب قرار دادن پلیس به‌عنوان مجاهدان فی سبیل الله توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: تأمین نظم و امنیت شهروندان توسط پلیس، جهاد فی سبیل الله است. مأموران پلیس باید در برخورد با مردم به‌گونه‌ای رفتار کنند که آسیبی به این لقب نرسد و دشمنان نظام و انقلاب نتوانند علیه این نهاد انقلابی هجمه‌ای وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های کارکنان پلیس البرز در راستای حفظ امنیت استان، عنوان کرد: رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی انتظامی، مهر تأییدی بر کارآمدی و پویایی این سازمان انقلابی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها