حماس: طرح فراگیر آزادسازی فلسطین تدوین شده است

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به تدوین طرح فراگیری برای آزادسازی فلسطین، تأکید کرد که خروج اشغالگر به زودی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۶۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ - 27July 2021

حماس: طرح فراگیر آزادسازی فلسطین تدوین شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «کمال ابوعون» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس موفق شود پیروزی بزرگی به دست آورد.

شبکه خبری العالم به نقل از ابوعون گزارش داد، مقاومت فلسطین، به صورت شبانه‌روزی و با هماهنگی با همه گروههای فلسطینی در تلاش است تا طرح بازگشت و آزادسازی عملی شود.

وی با اشاره به تدوین طرح فراگیر برای نبرد آزادسازی فلسطین، در یک نشست خبری در نوار غزه تأکید کرد، در جریان نبرد شمشیر قدس، شهرک‌نشینان صهیونیست به خاطر حملات مقاومت، فرار می‌کردند.

این رهبر حماس با بیان اینکه شمشیر قدس، بدترین تصویر را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشت، خاطر نشان کرد، این نبرد در دفاع از قدس و به عنوان یک نقطه مهم در طرح بازگشت و آزادسازی است.

ابوعون در پایان تأکید کرد، پس از انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، تلاش برای اجرای طرح موسوم به معامله قرن، تلاشهای صهیونیستها برای شهرک‌سازی و یهودی‌سازی، ضعف و سستی در انتظار این رژیم است و خروج اشغالگر به زودی صورت خواهد گرفت.

در همین ارتباط، «رونی دانیل» کارشناس اسرائیلی گفت که احتمال دارد طی روزهای آینده، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با رژیم صهیونیستی وارد درگیری شود.

این تحلیلگر صهیونیست با بیان اینکه حماس در پی ایجاد نوعی بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی است، خاطر نشان کرد، هنوز مشخص نیست که چه کسی دو موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است و احتمال دارد که کار گروههای فلسطینی یا حماس باشد.

«روعی شارون» خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی هم در این زمینه تأکید کرد، حماس در پی ایجاد درگیری هر چه بیشتر با رژیم صهیونیستی است و این کار را از طریق کنترل از راه دور انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حماس در پی بازپسگیری پیروزیهای قبلی است، تصریح کرد، برآورد رژیم صهیونیستی این است که حماس پس از پیروزی در جنگ اخیر، احساس رشد روزافزون قدرت دارد.

وی در پایان تأکید کرد، هر چند که فرماندهان حماس در غزه، به صورت مداوم در تلاش هستند که عملیات مسلحانه در کرانه باختری صورت دهند، ولی مهمترین مشکل رژیم صهیونیستی این است که اجازه ندهد حمله‌ای از سوی لبنان صورت گیرد و واکنشی نداشته باشد که منجر به تنش با حزب الله شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها