فرمانده سپاه امام صادق (ع) آبیک خبر داد؛

طبخ و توزیع ۳۵ هزار پرس طعام علوی در شهرستان آبیک

سرهنگ «صادقپور» گفت: ۳۵ هزار پرس اطعام علوی در ادامه نهضت کمک مومنانه توسط سپاه امام صادق (ع) در شهرستان آبیک طبخ و توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ - 28July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مهدی صادق پور» فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهت مواسات و خدمت‌رسانی به همشهریان نیازمند در شهرستان آبیک، با حضور سردار «رفیعی آتانی» فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین و مسئولان شهرستان آبیک، نهضت کمک مومنانه در قالب توزیع یک هزار بسته معیشتی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت طرح‌های سپاه شهرستان آبیک شامل آزادی سه زندانی غیر عمد، ساخت ۱۰ منزل محرومین از برنامه های سپاه شهرستان آبیک است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ابراز داشت: همچنین به مناسبت عید سعید غدیر با کمک خیرین و با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج، بیش از ۳۵ هزار پرس طعام علوی طبخ و در سه نوبت از ظهر امروز تا فردا شب در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

صادقپور خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت این ایام فرخنده با همکاری سپاه شهرستان آبیک ۲۶۱ فرزند ایتام در طرح محسنین، مورد حمایت و تحت پوشش سپاه آبیک قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار