یادواره شهدای «عملیات مرصاد» در قم برگزار شد

یادواره شهدای عملیات مرصاد همزمان با سالروز این عملیات غرور آفرین با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ - 28July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد عملیات مرصاد و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این عملیات غرور آفرین با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و خادمان و خانواده‌های معظم شهدا در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

سردار «حسین کاجی» راوی و پیشکسوت دفاع مقدس در این مراسم، ضمن بازگویی خاطراتی از آن عملیات اظهار کرد: اراده و ایمان رزمندگان اسلام موجب نابودی جبهه نفاق و دشمنان اسلام و آشفته ساختن نقشه‌های شوم استکبار شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره به صورت خودجوش تصریح کرد: این یادواره یکی از یادواره‌های بی ریا و بی تکلف است که هر سال توسط یادگاران دفاع مقدس و به منظور بزرگداشت شهدای عملیات مرصاد بر گزار می‌شود.

یادواره شهدای عملیات مرصاد با تلاش‌های شهید جانباز ۷۰ درصد جواد فرحی پایه گذاری شد و بعد از شهادت وی در سالجاری این راه توسط خانواده شهید ادامه یافت و مراسم فوق هر سال به صورت خودجوش با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری می‌شود.

 

یادواره شهدای «عملیات مرصاد» در قم برگزار شدیادواره شهدای «عملیات مرصاد» در قم برگزار شد

یادواره شهدای «عملیات مرصاد» در قم برگزار شد

یادواره شهدای «عملیات مرصاد» در قم برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار