فرمانده نهاجا تأکید کرد؛

اهتمام نیرو‌های مسلح در خدمت‌رسانی به مردم

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: تلاش نیرو‌های مسلح این است که علاوه بر تأمین امنیت در کنار مردم باشند و به آن‌ها خدمت کنند.
کد خبر: ۴۶۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 28July 2021

اهتمام نیرو‌های مسلح در خدمت‌رسانی به مردمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه وحدتی دزفول با بیان اینکه بعد از امضای قطعنامه ۵۹۸، دشمن بعثی به‌منظور پشتیبانی از منافقین، به پایگاه‌های نوژه و وحدتی حمله کرد، اظهار داشت: دستور تخلیه پایگاه وحدتی در برهه‌ای از دوران دفاع مقدس صادر شد، ولی نیرو‌های جان‌برکف این پایگاه در کنار مردم دزفول و اندیمشک ماندند و فرهنگ مقاومت و ایستادگی را نهادینه کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت‌های فراوان به اقتدار کنونی رسیده است، افزود: در جریان عملیات مرصاد بمب‌های تأخیری زیادی توسط هواپیما‌های بعثی در پایگاه‌های هوایی ما ریخته شد و هر لحظه احتمال انفجار آن‌ها وجود داشت، ولی نیرو‌های غیور و مجاهد هوایی با دست، این بمب‌ها را از زیر هواپیما‌ها خارج کردند تا هواپیما‌ها آسیبی نبینند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی بیان کرد: درحالی‌که منافقین کوردل برای شهر‌های مختلف، فرماندار هم تعیین کرده بودند، عملیات مرصاد آن‌ها را متوقف و از خاک میهن اسلامی بیرون کرد.

امیر نصیرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره خلبانان شهید سرهنگ «کیانوش بساطی» و سروان «حسین نامنی» از خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول که در حین آماده‌سازی هواپیمای آموزشی به شهادت رسیدند، گفت: خانواده این شهدا در شهر‌های اسلام‌آباد و سبزوار از بهترین و متدین‌ترین خانواده‌ها هستند و اهالی روستای نامن با وجود جمعیت کم، تعداد زیادی شهید تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: تلاش نیرو‌های مسلح این است که علاوه بر تأمین امنیت در کنار مردم باشند و به آن‌ها خدمت کنند.

فرمانده نهاجا با اشاره به تلاش‌های امیر سرتیپ دوم «بهمرد» در مدت فرماندهی پایگاه هوایی وحدتی دزفول عنوان کرد: پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال استفاده از جوانان در مسئولیت‌های مختلف هستیم و با توجه به اینکه پایگاه هوایی دزفول پایگاهی عملیاتی و آموزشی است، امیر سرتیپ دوم «ولدی» به‌عنوان فرمانده جدید و جوان این پایگاه منصوب شده است.

امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با حساسیت ویژه نسبت به پایگاه هوایی دزفول همواره تأکید دارند که مکان خدمت نظامیان باصفا باشد و توجه ویژه‌ای به آن شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه، غدیر را حرکتی عظیم در راستای احیای اسلام و بازگشت به توصیه مهم رسول گرامی اسلام (ص) دانست و گفت: هدایت بعد از آفرینش مهم‌ترین نعمت خداوند متعال است.

در این آیین از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان «بهمن بهمرد» فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری دزفول تقدیر و امیر سرتیپ دوم خلبان «جواد ولدی» به‌عنوان فرمانده این پایگاه معرفی شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار