جهاد اسلامی:

آمریکا با کمک تسلیحاتی به اسرائیل، از تروریسم حمایت می‌کند

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تجهیز تسلیحاتی رژیم صهیونیستی توسط آمریکا، مشارکت در ناامنی منطقه و حمایت از تروریسمی است که تل‌آویو اعمال می‌کند.
کد خبر: ۴۶۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳ - 31July 2021

آمریکا با کمک تسلیحاتی به اسرائیل، از تروریسم حمایت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «داوود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تجهیز تسلیحاتی رژیم صهیونیستی توسط آمریکا به شدت انتقاد کرد.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از شهاب گزارش داد، تجهیز تسلیحاتی رژیم صهیونیستی توسط آمریکا، «مشارکت در بر هم زدن امنیت منطقه و حمایت از تروریسمی است که تل‌آویو اعمال می‌کند».

وی تصریح کرد، اسرائیل، رژیم است که بر اساس خشونت، قتل و تبعیض نژادی شکل گرفته است و آمریکا و غرب در این زمینه از این رژیم حمایت کردند.

سخنگوی جهاد اسلامی خاطر نشان کرد، سلاح آمریکا، ابزاری است که رژیم صهیونیستی غیر نظامیان و کودکان غزه، کرانه باختری و قدس را به قتل می‌رساند.

شهاب در پایان تأکید کرد، تا زمانی که حمایت تسلیحاتی واشنگتن ادامه داشته باشد، امنیت و ثبات در منطقه برقرار نخواهد شد.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس هم در واکنش به این موضوع گفت که این تصمیم آمریکا، رژیم اشغالگر را به ادامه تجاوز به ملت و مقدسات ما تشویق می‌کند و بر اقدامات تروریستی این رژیم علیه فلسطینی‌ها و نیز اشغال اراضی آن‌ها می‌افزاید.

وی افزود، این اقدام همچنین بر تنش‌ها در منطقه و تمرد رژیم صهیونیستی در قبال قوانین و تصمیم‌های بین‌المللی می‌افزاید.

قاسم تأکید کرد، این حمایت تسلیحاتی، سیاسی و مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی، آمریکا را به شریک تجاوز‌های صهیونیستی علیه ملت فلسطین تبدیل کرده است.

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه (دیروز) با قرارداد فروش ۱۸ بالگرد ترابری سنگین CH-۵۳ K با قراردادی به ارزش ۳.۴ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها