با پخش از شبکه مستند سیما روایت می‌شود؛

ناگفته‌های صنعت عظیم تبلیغات در قسمت ۲۰ مجموعه مستند «ضد»

بیستمین قسمت از مجموعه مستند «ضد» کاری از مرکز مستند سوره حوزه هنری با موضوع «تبلیغات تجاری» روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۴۶۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵ - 01August 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجموعه مستند «ضد» تلاش می‌کند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهراً کم اهمیت، به جنگ کلیشه‌های ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود؛ چرا که ضدیت با کلیشه‌ها ‌کلید دیدن وقایع جهان از دریچه‌ای جدید است.

هر قسمت از این مجموعه مستند به موضوع متفاوتی مثل آلودگی هوا، آلودگی‌های نوری، حیوانات خانگی، صنایع جنگ و.. پرداخته و می‌کوشد مردم را وادار کند که نگاه متفاوت‌تری داشته باشند.

مجموعه مستند «ضد» در بیستمین و آخرین قسمت از فصل اول خود، داستان شکل‌گیری روش‌های نوین تبلیغات تجاری، در بستر رسانه‌های دیداری و شنیداری را روایت می‌کند. روش‌هایی که صرفاً در راستای کسب سود بیشتر برای غول‌های صنعتی، به سرقت توجه انسان‌ها پرداخته و روز به روز شکلی پیچیده‌تر به خود می‌گیرند.

بیستمین قسمت از مجموعه مستند «ضد» با عنوان «این ماجرا: تاجران توجه» یکشنبه ۱۰ مرداد ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار