نسخه چاپیارسال به دوستان امروز در نخلستان اوج

دو اثر عاشورایی حسن روح‌الامین رونمایی می‌شود

همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) دو اثر عاشورایی «حسن روح‌الامین» در قالب چهارمین عصر هنر انقلاب رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ - 23May 2015

دو اثر عاشورایی حسن روح‌الامین رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همزمان با سالروز ولادت سقای آب و ادب، حضرت ابوالفضل العباس (ع)  از دو اثر عاشورایی نقاش جوان و هنرمند برجسته انقلاب، «حسن روح الامین»، در قالب چهارمین عصر هنر انقلاب رونمایی می شود.

در این مراسم که به همت سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار میشود، از کلیپ «از خون جوانان وطن» که به کارگردانی حسین مهدویان و خوانندگی علیرضا قربانی و آهنگسازی حبیب خزایی انجام شده، رونمایی خواهد شد.

حسن روح الامین متولد مهرماه 1364 در تهران است؛ او با توجه به علاقه وافری که به رشته نقاشی داشت، در مقطع دبیرستان به مدرسه هنرستان هنرهای زیبا میرود و در دانشگاه شاهد نیز در همین رشته مدرکش را دریافت میکند. روحالامین در یکی از مصاحبه ها علاقهاش را به نقاشی آیینی، خصوصا کار در عرصه عاشورانگاری اینگونه بیان میکند: «لحظههایی که برای عاشورا نقاشی میکشم، مانند لحظههایی است که یک فرد به مجلس روضه میرود و زمانی که کار به اتمام میرسد، همان حال خوشی را دارم که یک عزاردار از مجلس امام حسین علیه السلام بیرون می آید».

مراسم رونمایی با حضور اساتید برجسته عرصه هنرهای تجسمی انقلاب حبیب الله صادقی، مرتضی اسدی، مصطفی گودرزی و جمعی از پیشکسوتان و مشتاقان عرصه هنرهای تجسمی انقلاب، که حضور گرمشان موجب دلگرمی جوانان مومن انقلابی که با هدف والای عشق به مذهب و انقلاب برای تعالی فرهنگ قلم در دست گرفته اند، برگزار خواهد شد.

چهارمین عصر هنر انقلاب روز شنبه 2/3/1394 ساعت 18 در محل نخلستان سازمان هنری رسانهای اوج برگزار خواهد شد. علاقهمندان برای حضور در این برنامه میتوانند به محل نخلستان واقع در خیابان آیت الله طالقانی، روبروی سینما فلسطین، خیابان برادران مظفر شمالی، پلاک 98، سازمان هنری رسانه ای اوج مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار