هشدار حماس درباره حوادث الشیخ جراح؛

اسرائیل اصرار به بازی با آتش دارد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد که مقاومت اجازه نخواهد داد رژیم صهیونیستی طرح یهودی‌سازی قدس را اجرایی کند.
کد خبر: ۴۶۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ - 01August 2021

هشدار حماس درباره حوادث الشیخ جراح: اسرائیل اصرار به بازی با آتش داردبه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‌پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته (شنبه) تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان برای اعلام همبستگی با ساکنان محله الشیخ جراح و مخالفت با تلاش این رژیم برای کوچاندن اجباری ساکنان این محله را سرکوب کردند.

«محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شهر قدس گفت که ملت فلسطین حاضر نیست دست از ارزش‌های خود بردارد و تسلیم شود.

پایگاه خبری حماس به نقل از حماده گزارش داد، تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی و آزار رساندن به ساکنان محله الشیخ جراح، بیانگر اصرار این رژیم برای بازی با آتش است.

وی تأکید کرد که ملت فلسطین تحت هر شرایطی، با تمام توان، با تلاش‌های این رژیم مقابله خواهد کرد.

این مسئول حماس از ساکنان این محله قدردانی کرد و ایستادگی آنان در برابر تلاش صهیونیست‌ها برای اجرای طرح یهودی‌سازی قدس و اخراج مردم فلسطین از آن را ستود.

حماه همچنین گفت که حماس آماده است تا به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ دهد و اجازه نخواهد داد این رژیم، اقدامی انجام دهد.

وی در پایان خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار داد که باید [از شکست‌های پیشین] درس بگیرد و از تحرکات خود در قدس، سلوان و الشیخ جراح دست بردارد.

شاهدان عینی گفتند که نظامیان صهیونیست با شلیک ده‌ها بمب صوتی و پاشیدن آب فاضلاب به روی معترضان، تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان را سرکوب کردند.

شرکت‌کنندگان در تظاهرات روز گذشته، شعار‌هایی علیه رژیم اشغالگر و مخالفت با کوچاندن اجباری فلسطینیان به‌ویژه در محله شیخ جراح و شهرک سلوان در مرکز قدس اشغالی سر می‌دادند.

نظامیان صهیونیست پس از سرکوب تظاهرات فلسطینیان، محله شیخ جراح را تحت محاصره کامل خود درآوردند. نیرو‌های اشغالگر به منازل فلسطینیان ساکنان این محله یورش برده و از هر گونه کمک‌رسانی فلسطینیانی که به نشانه همبستگی با این اهالی تجمع کرده بودند، ممانعت کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار