مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه سیدالشهدا (ع):

امنیت بالای مرزها نتیجه رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان است

حجت‌الاسلام «مهدوی» گفت: وجود امنیت بالا در مرزها به دلیل رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان بوده و اقتدار و توانمندی ایران به برکت خون شهدا، تلاش و رشادت‌های رزمندگان به دست آمده است.
کد خبر: ۴۶۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ - 03August 2021

امنیت بالای مرزها نتیجه رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «اسماعیل مهدوی» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه سیدالشهدا (ع)، امروز در رأس هیئتی، ضمن سرکشی از پایگاه‌های عملیاتی لشکر۳ و دیدار چهره به چهره با نیرو‌های مستقر در مناطق مرزی اظهار داشت: وجود امنیت بالا در مرز‌ها به دلیل رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان بوده و اقتدار و توانمندی ایران به برکت خون شهداء، تلاش و رشادت‌های رزمندگان به دست آمده است.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی آن چنان سرباز ولایت بود که مالک اشتر زمان لقب گرفت و این شد که هراس دشمن از عظمت سردار همانند ترس از عزت و عظمت مالک اشتر بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه سیدالشهدا (ع) ادامه داد: نفس کشیدن شما در مرز‌های ایران عبادت است و شما سرمایه‌های با ارزش و دیده‌بانان مرز‌های کشور هستید.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان جوان ما با زحمات و تلاش شبانه روزی از مرز‌ها حراست و حفاظت می‌کنند و امنیت پایدار و آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند که به حق این امنیت را مدیون رشادت و پایداری آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار