بازتاب مراسم تنفیذ حکم ریاست‌ جمهوری در رسانه‌های بین الملل

رسانه‌های مختلف خبری جهان خبر مربوط به تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام رییسی را بازتاب دادند.
کد خبر: ۴۶۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ - 04August 2021

بازتاب مراسم تنفیذ حکم ریاست‌ جمهوری در رسانه‌های بین المللگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس: تنفیذ حکم سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری در ایران با بازتاب گسترده‌ای در رسانه های بین المللی مواجه شد. ذیلا به برخی از عناوین خبرهای بازتاب دهنده ی این مراسم پرداخته می‌شود:

فرانس 24 نوشت: ریاست جمهوری در ایران: ابراهیم رییسی اصولگرا تنفیذ شد. یورونیوز این خبر را اینگونه بازتاب داد: رییس جمهور جدید ابراهیم رییسی اصولگرا در ایران رسما تنفیذ شد.

صدای آمریکا با این عنوان این خبر را بازتاب داد: رییسی در ایران با آزمونهای اولیه ی اقتصادی و تنش با غرب مواجه شد. ابراهیم رییسی رسما دوره چهار ساله اش را پس از تنفیذ حکم از سوی رهبر معظم جمهوری اسلامی آغاز کرد.

تی آر تی هابر ترکیه نوشت: «رییسی» رییس جمهور منتخب ایران گفت: برای حذف تحریمها تلاش خواهیم کرد.
بخش انگلیسی زبان پایگاه خبری العربیه با این عنوان این خبر را منعکس کرد: تلویزیون دولتی اعلام کرد: رییسی در ایران به عنوان رییس جمهور منصوب شد.

پایگاه انگلیسی زبان الجزیره این خبر را با این عنوان بازتاب داد: رییسی در ایران قول رفع تحریمها و بهبودی اعتماد عمومی را داد.

تایمز آف اسراییل وابسته به رژیم صهیونیستی با این تیتر خبر تنفیذ حکم ریاست جمهوری در ایران را بازتاب داد: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی رسما رییسی اصولگرا را به عنوان رییس جمهور تنفیذ کرد.
یونایتد پرس با این تیتر این خبر را مخابره کرد: ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور ایران سر کار آمد و قول مبارزه با تحریمها ایالات متحده را داد.

تقریبا تمامی رسانه های مهم جهان خبر تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام رییسی را با عناوین مختلفی منعکس کردند که خود نشان دهنده و موید میزان اهمیت این مراسم در سطح بین المللی است.

انتهای پیام/۱۳۳

نظر شما
پربیننده ها