فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان و مرزنشینان در تأمین امنیت مرزها دست در دست همدیگر دارند

سردار «گودرزی» گفت: مرزبانان و مرزنشینان بازوهای قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران در کنترل مرزهای کشور هستند و به لطف خدا، مرزبانان و مرزنشینان در تأمین امنیت مرزهای کشور دست در دست همدیگر دارند و موجبات ارتقاء امنیت در جامعه را فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۴۷۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ - 05August 2021

مرزبانان و مرزنشینان دو بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران در کنترل مرزهای کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا، امروز (پنج‌شنبه) در  آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، خدمت مرزبانی را جهاد فی سبیل‌الله  عنوان کرد و خانواده‌های مرزبانان را در اجر این مجاهدت سهیم دانست و از نقش بی‌بدیل و تعامل ارزشمند مرزبانان و مرزنشینان در تأمین امنیت منطقه قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: مرزبانان و مرزنشینان بازوهای قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران در کنترل مرزهای کشور هستند و به لطف خدا، مرزبانان و مرزنشینان در تأمین امنیت مرزهای کشور دست در دست همدیگر دارند و موجبات ارتقاء امنیت در جامعه را فراهم کرده‌اند.

فرمانده مرزبانی ناجا از تلاش‌های بی‌شائبه سردار «یحیی الهی» فرمانده پیشین مرزبانی استان کرمانشاه تقدیر و انتصاب سردار «کیاست سپهری» به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کرمانشاه را تبریک گفت و توفیق، سلامتی و عاقبت به‌خیری را از خداوند متعال برای همه مرزبانان سخت‌کوش کشور خواستار شد.

در این مراسم، سردار «سجادی» رئیس بازرسی فرماندهی مرزبانی ناجا با قرائت حکم انتصاب سردار «کیاست سپهری» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه و آرزوی موفقیت برای وی، لوح تقدیر سردار «یحیی الهی» را به پاس زحمات، خدمات و مجاهدت‌های ایشان در سنگر فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه را قرائت و از زحمات وی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار