دانش‌آموزان در تنگه مرصاد

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: بیش از 300 دانش آموز پایه دوم متوسطه این شهرستان به اردوی راهیان نور می‌روند.
کد خبر: ۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳ - 18October 2013

دانش‌آموزان در تنگه مرصاد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به اعزام دانشآموزان سال دوم متوسطه به اردوی راهیان نور غرب کشور گفت: اعزام کاروانهای دانشآموزی پسر به اردوی راهیان نور دانشآموزی نیمه اول آبان ماه در استان سمنان آغاز میشود.

وی افزود: با توجه به برنامهریزی کاروان دانشآموزی شاهرود نهم آبان ماه برای بازدید از منازق عملیاتی غرب کشور در کرمانشاه اعزام میشود.
 
مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود خاطرنشان کرد: کاروان اعزامی از شاهرود متشکل از دانشآموزان سال دوم درس آمادگی دفاعی مدارس شهرستانهای شاهرود و بسطام به استعداد 350 نفر خواهد بود. ثبتنام از دانشآموزان سال دوم متوسطه آغاز شده است و با توجه به اینکه اردو به مناطق عملیاتی غرب کشور است، استقبال بسیار خوبی از این اردو به علت نو بودن مناطق مورد بازدید شده است.
 
وی با بیان اینکه بیش از 70 نفر از عوامل اجرایی این کاروان را همراهی خواهند کرد، افزود: این کاروان شامل 10 اتوبوس است که نهم آبان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن خواهند کرد.
 
اسماعیلی بیان کرد: علاوه بر دانشآموزان،20 فرهنگی،10 روحانی، 10 امدادگر، 10 روای و همچنین عوامل فرهنگی و پشتیبانی کاروان را همراهی خواهند کرد که حدوداً 420 نفر این کاروان را تشکیل خواهند داد.
 
وی با اشاره به مناطق مورد بازدید گفت: با توجه به ابلاغ و هماهنگی انجام شده دانشآموزان از استان کرمانشاه و شهرهای پاوه، قصرشیرین، سرپل ذهاب و تنگه مرصاد دیدن خواهند کرد.
 
اسماعیلی افزود: البته ممکن است مناطق دیگری نیز با توجه به وقت به مکانهای یاد شده اضافه شود که میتوان به پادگان ابوذر، نوسود و قلاویزان اشاره کرد.
 
مسئول بسیج دانشآموزی شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور جنوب نیز گفت: در بهمن و یا اسفند اردوی راهیان نور دانشآموزی جنوب کشور نیز برگزار خواهد شد که تعداد دیگری از دانشآموزان با توجه به سهمیه به این اردو اعزام خواهند شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار