مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

آغاز ثبت خاطرات حجت‌الاسلام «علی دشتی» روحانی ایثارگر یزدی

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» از آغاز ثبت خاطرات حجت‌الاسلام «دشتی» از روحانیون ایثارگر یزدی، توسط سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ - 07August 2021

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در راستای ثبت و نگهداری خاطرات ایثارگران، مصاحبه با حجت‌الاسلام «علی دشتی» از روحانیون ایثارگر یزدی را در دستور کار قرار داده است.

خاطرات حجت‌الاسلام «علی دشتی» روحانی ایثارگر یزدی ثبت می‌شود

وی افزود: حجت‌الاسلام دشتی متولد سال ۱۳۳۷ بوده و از قبل انقلاب به‌دعوت آیت‌الله شهید «صدوقی» در روستا‌های یزد مشغول فعالیت تبلیغی می‌شود و سپس همراه با روز خروشان قیام ملت در حوادث انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب، به‌سهم خود نقش‌آفرینی می‌کند.

خسروری‌راد با اشاره به سابقه رزمندگی حجت‌الاسلام دشتی ادامه داد: وی بیش از یک سال سابقه رزمندگی دارد که بخشی از آن را در مناطق شمال‌غرب و بخشی دیگر را در مناطق عملیاتی جنوب حضور داشته است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد تصریح کرد: بیشتر فعالیت‌های این روحانی ایثارگر در جهاد سازندگی بوده و بار‌ها از این طریق به جبهه‌ها اعزام شده است.

وی با بیان اینکه این روحانی ایثارگر سابقه همکاری با سپاه و نهضت سوادآموزی را نیز در پرونده خود دارد، اذعان داشت: تاکنون سه جلسه مصاحبه با حجت‌الاسلام دشتی توسط «محمدمهدی روح‌پرور» صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار