در پیام فرمانده «نهاجا» مطرح شد؛

سوگند وفاداری کارکنان نیروی هوایی برای پاسداری از آرمان شهیدان

امیر سرتیپ نصیرزاده در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان بابایی و لشگری نوشت: ما فرزندان انقلاب به پرچم مزار ایشان سوگند وفاداری خورده‌ایم که تا آخرین قطره خون، پاسدار آرمان‌ها و میراث ارزشمند مجاهدت ایشان باشیم.
کد خبر: ۴۷۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ - 07August 2021

پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان بابایی و لشگریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید «عباس بابایی» و سرلشکر خلبان شهید «حسین لشگری» پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

باغ را به درختان تناورش می‌شناسند و آسمان را به ستارگان درخشانش؛ نیروی بالنده و غیرتمند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کهکشانی است از ستارگان درخشان که با بذل جان خویش در معرکه نبرد، با خون طاهر خود شجره طیبه‌ای را آبیاری کردند که امروز محصول آزادی و استقلال آن کام ایران و ایرانیان آبرومند را شیرین کرده است.

مردادماه در تقویم سرزمین مادری ما با نام دو اسطوره بلندآوازه گره خورده است. اسماعیل انقلاب، سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی که در روز عید قربان، با پای سر به قربانگاه قرب الهی گام نهاد و سیدالاسرای ایران عزیز سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری که طی مدت قریب به ۱۸ سال اسارت، دشمن بعثی را در بند اراده پولادین خویش کشید و با زخم‌های ماندگار از دوران اسارت در جامه شهادت به زیارت حضرت معبود نائل گردید.

ما فرزندان انقلاب و میراث‌داران آن حماسه‌های ماندگار به پرچم مزار ایشان سوگند وفاداری خورده‌ایم که تا آخرین قطره خون، پاسدار آرمان‌ها و میراث ارزشمند مجاهدت ایشان باشیم. یادشان تا همیشه در قلب ما، مانا و بی‌گزند از آفت فراموشی و گذار ایام خواهد بود؛ ان‌شاءالله.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها