فرمانده نهاجا:

شهید «لشگری» مظهر صبر و تحمل در مقابل تعلقات دنیوی است

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: شهید حسین لشگری مظهر صبر، تحمل و اراده قوی در مقابل تمام تعلقات مادی و دنیوی است.
کد خبر: ۴۷۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 10August 2021

شهید لشکری مظهر صبر و تحمل در مقابل متعلقات دنیوی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «خلبان عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصادف با ۱۹ مرداد سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان حسین لشگری، با حضور بر مزار شهدای نیروی هوایی ارتش در قطعه ۵۰ بهشت زهرا با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید والامقام و شهدای نهاجا ادای احترام کرد.

امیر نصیرزاده در این مراسم ضمن تجدید بیعت با شهدای نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: مردادماه یادآور شهدای بسیار گرانقدری از نیروی هوایی ارتش همچون شهیدان لشگری، بابایی، آل آقا و نوژه است که هرکدام به تنهایی الگو و اسوه بسیار ارزشمندی برای کارکنان این نیرو و برای جوانان کشور عزیزمان هستند.

وی ادامه داد: جوانان ایران عزیز باید این شهدا را سرمشق، الگو و اسوه خود در کار‌ها و زندگی قرار دهند و برای ساختن کشور و حفظ انقلاب تلاش کنند.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه شهید لشگری مظهر صبر، تحمل و اراده قوی در مقابل تمام متعلقات مادی دنیوی است، افزود: این شهید گرانقدر ۱۸ سال اسارت در خاک دشمن را تحمل کرد، اما به ارزش‌های انقلاب و به تعهدات خود در قبال کشورش پایبند بود و در مقابل کوهی از مشکلات و فشار‌های دشمن هیچ‌گاه خم نشد.

امیر نصیرزاده با اشاره به رشادت‌های شهید بابایی در طول دوران دفاع مقدس گفت: همه جوانان ما شهید بابایی را می‌شناسند و می‌دانند که چه زحماتی را در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس متحمل شد تا کشور اسلامی سربلند باشد.

وی همچنین با اشاره به شهدای خلبان گرانقدری چون شهید خلبان نوژه و آل آقا که در این ماه به شهادت رسیده‌اند، گفت: شهید نوژه یکی از نام‌آوران نیروی هوایی ارتش است و شهید آل آقا خلبان دلاوری است که پیکر پاکش در قعر آب‌های خلیج همیشه فارس همیشه جاودانه شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه شهدا برگردن ما حق دارند، عنوان کرد: امروز بر خودمان وظیفه دانستیم با حضور بر مزار این شهدا، به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کنیم که ان‌شاءلله یک نیرو و انگیزه قوی از این شهدا برای ادامه راه دریافت کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار