مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان با صدور پیامی مطرح کرد:

اصحاب رسانه، قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران

سرهنگ پاسدار«سلامی» گفت: اصحاب رسانه به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی می‌توانند با آگاه سازی و هوشیار کردن مردم نقش مهمی در شکست برنامه‌های رسانه‌ای دشمن ایفا کنند.
کد خبر: ۴۷۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ - 08August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، از سمنان سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارز ش‌های دفاع مقدس استان سمنان، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی با صدور پیامی ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفدهم مرداد که در تقویم پرافتخار کشورمان به عنوان روز «خبرنگار» نامگذاری شده یادآور تلاش و همت هنرمندانه ایثارگرانی است که در روشنگری و آگاهی بخشی در عرصه‌های مختلف با انتشار و انعکاس افتخارآفرینی‌های ایران سربلند اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی جایگاه والا و بسزایی داشته اند.

بدون شک خبرنگاران متعهد کشورمان نقش مهمی در مسیر مقابله با توطئه‌های دشمن دارند، اکنون نیز در حساس‌ترین برهه از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه، سعی در تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه سنگین و دشواری در جهت افشاگری توطئه‌های دشمنان بر دوش دارند که به حق در ادای آن، فداکارانه عمل کرده‌اند.

روز خبرنگار فرصت مناسبی برای شناسایی و بررسی ابعاد و نقش رسانه‌ها و خبرنگاران است و اصحاب رسانه به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی می‌توانند با آگاه سازی و هوشیار کردن مردم نقش مهمی در شکست برنامه‌های رسانه‌ای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند.

خبرنگاران در طول چهار دهه گذشته و هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و اهدای شهدا و جانبازانی، اخبار و رشادت‌های رزمندگان اسلام را به گوش مردم و جهانیان رسانده اند و آنان نیز در کنار رزمندگان جهاد کردند.

اینجانب، ضمن تبریک روز خبرنگار به آحاد جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نیز درگذشتگان این عرصه، از همت والا و خدمات خبرنگاران و تمام عوامل رسانه‌ای در انعکاس مطلوب اخبار تقدیر می‌نمایم و توفیق و سربلندی روزافزون جامعه خبری متعهد، کوشا و پرتلاش را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار