فرمانده نهاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

نقش مؤثر نیروی هوایی در عملیات مرصاد

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به نقش نیروی هوایی در عملیات مرصاد گفت: تمامی پایگاه‌های هوایی نهاجا در این عملیات نقش‌آفرینی کردند.
کد خبر: ۴۷۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱ - 12August 2021

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده»امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروی هوایی در عملیات مرصاد، اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های نیروی هوایی به‌ویژه پایگاه‌های هوایی همدان، دزفول و تهران در عملیات مرصاد حضور مؤثری داشتند و نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در این عملیات نقش حیاتی و تعیین‌کننده‌ای داشت، افزود: نیروی هوایی در عملیات مرصاد بمباران مداوم و مستمری را علیه متجاوزان انجام داد و ماشین جنگی منافقین را در محورهای اصلی به‌ویژه قبل از رسیدن دشمن به تنگه چارزبر از کار انداخت و اجازه پیشروی را به آنان نداد.

امیر نصیرزاده گفت: افرادی که قبلاً با منافقان در ارتباط بودند، در مصاحبه‌هایی به عملکرد نیروی هوایی اشاره کردند و به اینکه عملیات نهاجا تلفات سنگینی در این عملیات از آن‌ها گرفته است، اذعان دارند؛ لذا این موضوع بیانگر اثربخشی عملیات نیروی هوایی در مرصاد بوده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار