فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

کوچکترین تعرض به حریم هوایی کشور با پاسخی کوبنده مواجه می‌شود

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به قابلیت منحصر به فرد سامانه‌های موشکی بومی مستقر در جاسک، گفت: کوچکترین تعرضی به حریم هوایی کشورمان با پاسخ کوبنده نیروی پدافند هوایی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 09August 2021

صلابت و اقتدار نیروی پدافند مرهون تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از مرکز کنترل فرماندهی و سایت موشکی مرصاد، در گروه پدافند هوایی (شهید کشاورزی) جاسک، اظهار داشت: بکارگیری دستاورد‌ها و سامانه‌های کاملاً بومی که با ایده و تلاش دانشمندان جوان کشورمان تولید شده است، قطعاً خاری در چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه کوچکترین تعرضی به حریم هوایی کشورمان با پاسخ کوبنده غیورمندان نیروی پدافند هوایی ارتش مواجه خواهد شد، افزود: همواره نیرو‌های مسلح به‌ویژه پدافند هوایی ارتش با قدرت و توان هم‌افزا از مرز‌های هوایی و آبی و خاکی کشورمان نگهبانی و دفاع می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه دشمنان ما می‌دانند پدافند هوایی اکنون با در اختیار داشتن سامانه‌های راداری و موشکی کاملاً بومی که در لبه فناوری روز دنیا قرار دارند، بسیار توانمندتر از گذشته در میدان عمل حاضر است، گفت: عدم وابستگی و خودکفایی تسلیحاتی قدرت بازدارندگی بزرگی را در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایجاد کرده است و قطعاً این نیروی انسانی تربیت یافته مکتب محرم و عاشوراست که در آن برای دفاع از شرف و آبرو جان ایثار می‌کنند.

امیر صباحی فرد با اشاره به اینکه صلابت و اقتدار نیروی پدافند مرهون تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی ولایی، آموزش‌دیده، توانمند و با جسارت که سرشار از عشق به خاک پاک میهن است کوچکترین تحرکات دشمن را به‌صورت شبانه‌روزی کشف و رصد می‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه سامانه‌های موشکی کاملاً بومی مستقر در جاسک از قابلیت منحصر به فردی در درگیری و انهدام اهداف متجاوز برخوردار هستند، گفت: پدافند هوایی امنیت، آسودگی خاطر و آسایش را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار