پیام تبریک دستیار فرمانده معظم کل قوا به «مخبر»

سرلشکر صفوی طی پیامی انتصاب معاون اول رئیس جمهور را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ - 10August 2021

پیام تبریک دستیار فرمانده معظم کل قوا به «مخبر»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، طی پیامی انتصاب «محمد مخبر دزفولی» معاون اول رئیس جمهور را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد مخبر دزفولی
معاون اول محترم رئیس جمهور

سلام‌علیکم؛

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون اول رئیس جمهور در دوران جدیدی از حیات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در این برهه حساس انقلاب و نظام که با روی کار آمدن دولتی مردمی و انقلابی و با رویکرد تحول‌گرایی در کشور همراه شده است، روحیه انقلابی توأم با تعهد و سوابق ارزشمند تان در حوزه‌های مدیریتی و موفقیت‌های اثر گذار جنابعالی در مدیریت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار تفکر علمی و راهبردی به مسائل کلان یقیناً موجبات رقم خوردن فصل جدیدی از هماهنگی و تعامل دستگاه اجرائی کشور خواهد شد.

امید است با تعامل مستمر با وزراء، استانداران و برنامه‌ریزی کلان اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی طی چهار سال آینده بتوانید مشکلات کشور را به سامان برسانید و موجبات اعتلای هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان فراهم سازید.

دوام توفیقات جنابعالی در مسئولیت خطیر پیش رو را تحت عنایات ولی‌الله‌الاعظم (ارواحنا له‌الفداء) و در راستای تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و راهبرد‌های ریاست محترم جمهور خواستارم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار