دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان:

مراسم عزای امام حسین (ع) باید رنگ امربه معروف و نهی از منکر داشته باشد

حجت‌الاسلام مولا گفت: جلسات عزای امام حسین (ع) باید به استکبار جهانی ضربه زده و رنگ امربه معروف و نهی از منکر بگیرد.
کد خبر: ۴۷۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ - 10August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام غلامحسین مولا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان امروز طی نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: شما خبرنگاران در عرصه روایتگری و مطالبه گری غالب باشید. رهبر معظم انقلاب اسلامی در تنفیذ ریاست جمهوری  اشاره کردند که اگر افکار عمومی یک ملت در اختیار بیگانه قرار گیرد آن ملت طبق میل بیگانه پیش خواهد رفت پس باید در این مسائل قوی تر و هوشمندانه تر عمل کرد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اذعان کرد: با توجه به فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قا پیشانی این امر شما رسانه ها هستید که باید قوی عمل کنید. آغاز محرم آعاز روایت‌ها است و چقدر باید به خودتان ببالید که  حضرت زینب (س) با مدیریت کربلا را روایت کردند و شما خبرنگاران نیز باید پیام شهدا و مشکلات و دغدغه های نظام با مطالبه گری و از همه مهمتر از طریق امر به معروف و نهی از منکر روایت کنید.

حجت الاسلام مولا با بیان اینکه امسال دهه امر به معروف و نهی از منکر  با شعار  «قیام حسینی،مردم مطالبه گر، مسئولان پاسخگو» نامگذاری شده است،

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب دولت سازی اسلامی است دولتی که خروجی آن اسلامی باشد بدین معنا که رفتار دولت با مردم باید با رویکرد و ساختار اسلامی پیش رود در آن صورت می تواند به سمت آرمانها حرکت کند. وحانیون و کسانی که دغدغه دارند باید به این شوراها اضافه شوند که اگر در این راستا موفق شویم در گام دوم به سمت دولت سازی اسلامی گام بر خواهیم داشتیم.
 

مراسم عزای امام حسین (ع) باید بوی امربه معروف و نهی از منکر بدهد

مراسم عزای امام حسین (ع) باید بوی امربه معروف و نهی از منکر بدهد

مراسم عزای امام حسین (ع) باید بوی امربه معروف و نهی از منکر بدهد

مراسم عزای امام حسین (ع) باید بوی امربه معروف و نهی از منکر بدهد
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار