مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

قدرت مقاومت دشمنان را از حمله پشیمان خواهد کرد/ حزب‌الله دارای قدرت بازدارندگی است

حجت‌الاسلام تویسرکانی درباره حمله موشکی مقاومت اسلامی لبنان گفت: قدرت مقاومت دشمنان را از هر گونه حمله پشیمان خواهد کرد.
کد خبر: ۴۷۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲ - 13August 2021

قدرت مقاومت دشمنان را از حمله پشیمان خواهد کرد/حزب الله دارای قدرت بازدارندگی استحجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به پاسخ موشکی مقاومت به حملات صهیونیست‌ها اظهار داشت: تاریخ نشان داد که حزب‌الله در جنگ با صهیونیست‌ها موفق عمل کرده است.

وی افزود: حزب الله با حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی رسما آن را بر عهده می‌گیرد، اما صهیونیست‌ها هیچ اقدامی نمی‌کنند و این یک پیروزی دیگر برای جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی تاکید کرد: در گذشته اگر یک حمله کوچکی از سوی مقاومت انجام می‌شد صهیونیست‌ها وحشیانه به زیر ساخت‌ها حمله می‌کردند، اما این‌بار نتوانستند کاری از پیش ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه جریان مقاومت دارای قدرت بازدارندگی است عنوان کرد: قدرت مقاومت دشمنان را از حمله پشیمان خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها چاره‌ای جز تسلیم شدن در مقابل جریان مقاومت ندارد و این موضوع در جنگ‌های گذشته کاملا آشکار شد. صهیونیست‌ها رو به زوال هستند و عاقبت ستمگران نابودی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار