آخرین روضه‌خوانی برای شهید فرزانه در معراج‌الشهدا+ فیلم

مراسم وداع با پیکر شهید فرزانه با مداحی مداحان اهل بیت در معراج الشهدا برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ - 12August 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار رضا فرزانه متولد سال ۱۳۴۳ در تهران و فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و فرمانده لشکر پیاده حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) بود که در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ همزمان با ایام وفات حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.

روضه‌خوانی در کنار پیکر بی سر شهید فرزانه+ فیلم

وی بعد از بازنشستگی در سپاه در ستاد مرکزی راهیان نور فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور و معاون بازرسی ستاد مرکزی راهیان نور بود. شهید فرزانه که از جانبازان دفاع مقدس بود سه بار طی سال‌های ۶۲، ۶۵ و ۶۷ جنگ تحمیلی مجروح شده و از جمله جانبازان شیمیایی دفاع مقدس نیز بود.

پس از شروع جنگ در سوریه سردار فرزانه سه بار تلاش کرد به عنوان نیروی مستشاری به این کشور برود. سرانجام در سال ۱۳۹۴ او موفق شد برای اولین بار به سوریه اعزام شود و ۴۰ روز بیشتر طول نکشید که از سوریه مسافر آسمانی بهشت شود.

اینک پس از شش سال از شهادت پیکر پاک شهید به همراه شهید روحانی محمد مهدی مالامیری به کشور بازگشت و به چشم انتظاری خانواده‌اش پایان داد.

امروز در معراج الشهدای تهران مراسم وداعی با حضور خانواده و آشنایان شهید برگزار شد. در این مراسم که در دومین از روز ماه محرم الحرام برگزار می‌شد مداحان اهل بیت (ع) به ذکر مصیبت اباعبدالله پرداختند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار