با صدور پیامی؛

سرلشکر باقری انتصاب «سیدمسعود میرکاظمی» را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انتصاب سیدمسعود میرکاظمی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ - 12August 2021

سرلشکر باقری انتصاب «سیدمسعود میرکاظمی» را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انتصاب سیدمسعود میرکاظمی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای سیدمسعود میرکاظمی

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور» که بیانگر تعهد، لیاقت، کارآمدی و توانمندی‌های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

رجاء واثق دارم، تجارب ارزنده و نقش آفرینی‌های موثر آن برادر گرانقدر در عرصه‌های مختلف خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران و اشراف و آشنایی بر جایگاه راهبردی این سازمان بعنوان یکی از ارکان توسعه و پیشرفت میهن اسلامی و نیز پیش برندگی اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور؛ پشتوانه‌ای راهگشا و مطمئن برای عمل مقتدر و مصمم و کمک به دولت مردمی و تحول اندیش سیزدهم خواهد بود.

با اعلام آمادگی برای تقویت تعامل و همکاری‌های فیمابین نیرو‌های مسلح با آن سازمان، دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای کریم و نعیم مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار