کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور پررنگ بسیجیان

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: حضور پررنگ بسیجیان در تمام عرصه‌ها موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی شده است.
کد خبر: ۴۷۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ - 15August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «بتول سرکانی» مسئول بسیج جامعه زنان کردستان پیش از ظهر امروز در نشست نخبگان و اعضای هیئت اندیشه‌ورز اظهار داشت: استان کردستان ۲۲۷ کیلومتر مرز با اقلیم شمال عراق دارد که سهم عمده‌ای در اقتصاد مقاومتی دارد؛ اما مشکل اصلی در استان توسعه‌نیافتگی و بیکاری است که باعث شده است بسیاری از مردم به کولبری روی آورند.

وی گفت: حضور پررنگ بسیجیان در تمام عرصه ها موجب به حداقل رساندن آسیب ها شده است و به عنوان مجاهدان انقلاب مشغول به خدمت هستند.

سرکانی به مهمترین اولویت فعالیت‌های بسیج جامعه زنان اشاره کرد و افزود: توجه کافی در بحث رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه زنان الگوی سوم و توجه به تهدیدها و آسیب ها از جمله آن‌هاست. تلاش در جهت تحقق شعار سال در جهت فرهنگسازی برای گفتمان اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی با راه اندازی کارگاه های کوچک به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای دو هزار نفر ایجاد اشتغال کرده است.

سرکانی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف با اجرای طرح ندای فطرت و برگزاری جلسات متعدد با ماموستاهای اهل سنت و برگزاری جلسات مداوم در حلقه های صالحین از دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان است. در بحث فرزندآوری و افزایش جمعیت هر پایگاه یک کلینیک خانواده راه اندازی کرده که در بحث مشاوره قبل از ازدواج و جلوگیری از طلاق بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها