مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان:

زنان در گام دوم انقلاب نقش پیش‌برنده‌ و تمدن‌ساز دارند

«سرکانی» گفت: امروز زنان همان‌گونه که در گام اول انقلاب پیشرو بودند، در گام دوم هم به نقش پیش‌برنده و تمدن‌ساز خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۵۱۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 11April 2022

زنان در گام دوم انقلاب نقش پیش برنده‌ و تمدن‌ساز دارندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «بتول سرکانی» مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان، امروز (دوشنبه) در دیدار مسئول و اعضای بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: در سال گذشته مراجعات متعددی در خصوص کودک همسری داشتیم که بعد از بررسی‌ها، متأسفانه تعداد زیادی از آنان مربوط به ناحیه منفصل شهری «نایسر» سنندج بوده که دارای آسیب‌های اجتماعی متعددی است و این موضوع را در دستور کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان استان کردستان قرار داده‌ایم.

وی افزود: این مناطق از امکانات فرهنگی محروم و دچار بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که به راستی متوجه زنان و بنیان خانواده‌ها می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان تصریح کرد: ازدواج‌های دیر هنگام در مناطق شهری و ازدواج‌های زود هنگام در برخی از مناطق روستایی و حاشیه‌نشین استان کردستان، معضلاتی هستند که در حال پرداختن به رفع این مشکلات هستیم.

سرکانی با بیان اینکه امروز زنان همان‌گونه که در گام اول انقلاب پیشرو بودند، در گام دوم هم به نقش پیش برنده و تمدن‌ساز خود ادامه خواهند داد، گفت: با تشکیل کارگروه زن و خانواده، آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده شناسایی می‌شوند و امیدواریم بتوانیم با ارائه راهکار‌های مناسب به مسئولان، شاهد کمرنگ شدن هر نوع آسیب در حوزه بنیان خانواده و بانوان جامعه خود باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار