رئیس سازمان بسیج جامعه زنان:

بصیرت، فهم سیاسی و ولایتمداری از شاخصه­‌های اصلی مردم کردستان است

«بیابانی» بصیرت، فهم سیاسی، ولایتمداری و وطن‌­دوستی را از شاخصه­‌های اصلی مردم کردستان برشمرد و گفت: زنان این استان هم دوشادوش مردان مبارز خود در راه دفاع از انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکردند تا امنیت کامل در این استان برقرار شود.
کد خبر: ۴۸۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ - 18November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «مینا بیابانی» رئیس سازمان بسیج جامعه زنان امروز در مراسم یادبود شهیده «فاطمه اسدی» نخستین بانوی تفحص شده کشور در مسجد جامع سنندج اظهار داشت: تشییع باشکوه این بانوی گرانقدر در چند شهر کشورمان، به معنای تجلیل از ایستادگی، مقاومت و ایثار مردم قهرمان کردستان بود.

وی از مردم کردستان به عنوان مردمی نام برد که در لحظه لحظه انقلاب ادای دین کردند و تاریخ انقلاب مشحون از فداکاری و جانبازی مردم این خطه است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان ‌به محرومیت کردستان در دوران ستمشاهی اشاره کرد و افزود: بعد از انقلاب نیز با حضور رعب­ آور گروهک‌های معاند روند محرومیت در این استان ادامه داشت ولی اکنون در سایه امنیت، کردستان در مسیر پیشرفت و توسعه، حرکتی رو به جلو را طی می‌­کند.

بیابانی با بیان اینکه حضور گروهک‌های تجزیه‌طلب در کردستان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا ارائه خدمت در این استان کند شود، یادآور شد: تاریخ ایران، جوانمردی و غیرت زنان و مردان این استان را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد چرا که در شرایطی که دشمنان با شرارت و در وحشیانه­‌ترین شکل به کشتار مردم بی دفاع دست می زدند، مرزداران این استان با بصیرت و آگاهی خدعه‌­های آنان را نقش بر آب کردند.

بصیرت، فهم سیاسی و ولایتمداری از شاخصه­‌های اصلی مردم کردستان است

وی بصیرت، فهم سیاسی، ولایتمداری و وطن­‌دوستی را از شاخصه­‌های اصلی مردم کردستان برشمرد و گفت: زنان این استان هم دوشادوش مردان مبارز خود در راه دفاع از انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکردند تا امنیت کامل در این استان برقرار شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان ‌با بیان اینکه دشمن با ناامیدی از جنگ نظامی، امروز هر آنچه را که در چنته دارد رو می‌کند، تا ملت ایران را به زانو درآورد، اضافه کرد: هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی مقابله با استکباری است و همین منافع استعماگران را به خطر انداخته است.

بیابانی، زنان کردستانی را طلایه‌­دار و افسران مقابله با جنگ نرم دشمن معرفی کرد و گفت: این زنان در بحبوحه جنگ نظامی، نسلی انقلابی تربیت کردند که دشمن را زبون کرد و همین غیرت امروز در جنگ نرم هم جلوه‌­گر است.

بصیرت، فهم سیاسی و ولایتمداری از شاخصه­‌های اصلی مردم کردستان است

آگاهی و استقلال فکری، رمز پیروزی در برابر دشمن

«کشور محمودی» دختر شهید فاطمه اسدی هم در این مراسم با بیان اینکه جنگ در هر صورتی ناپسند است، عنوان کرد: دفاع مقدس ما در هشت سال جنگ تحمیلی شکل گرفت تا امروز در سایه آرامش و امنیت باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با نقاب فریب و نیرنگ می­‌خواهد تا جوانان را از مسیر انقلاب منحرف کند، تاکید کرد: فرزندان انقلاب باید با آگاهی و استقلال فکری مدافع ارزش‌های نظام اسلامی و شهدا باشند.

تنها یادگار شهید اسدی گفت: حجاب، عفاف، هوشیاری و بصیرت از شاخص­ه‌هایی هستند که با آراستگی به آن می‌شود راه شهدا را ادامه داد.

بصیرت، فهم سیاسی و ولایتمداری از شاخصه­‌های اصلی مردم کردستان است

تقدیم ۵۶۲ زن شهیده در کردستان برای سرافرازی انقلاب

رییس بسیج جامعه زنان کردستان نیز ابراز داشت: کردستان ۵۶۲ زن شهید تقدیم انقلاب کرده است و از ۲۰۰ زن شهید ترور در کشور، ۷۱ نفر در کردستان هستند که ۱۳ نفر آنها از پیشمرگان مسلمان کُرد بوده ­اند.

«بتول سرکانی» متذکر شد: ناهید فاتحی­ کرجوها و فاطمه اسدی­‌ها با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) در راه دفاع از ولایت و اسلام جان دادند و امروز باید نسل جوان ما به ویژه دختران با اهداف شهدا آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار