مسئول بسیج جامعه زنان کردستان خبر داد؛

اجرای 400 عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در حوزه زنان کردستان

«سرکانی»گفت: 400 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس در کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ - 21September 2021

«بتول سرکانی» مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کردستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: زنان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و از خود گذشتگی پا به پای مردان در پشت جبهه‌های جنگ و حتی گاهی در خط مقدم در راستای دفاع از انقلاب و کشور تلاش کردند و در پشتیبانی و حمایت روحی و معنوی زنان نقش مهمی در پیروزی رزمندگان داشته و خیمه دفاع مقدس برای شیر زنان سکوی پرواز بود تا دنیا بفهمد زنان عرصه‌ خون و قیام به مقتدای خود ابا‌عبدالله الحسین (ع) اقتدا کرده‌اند.

وی گفت: زنان شجاع ما در آن دوران، حماسه‌سازان گمنامی بودند که درس شجاعت و ایثار را به فرزندان و همسران خود آموختند و آنان آیینه‌ تمام نمای ایثار و از خود گذشتگی هستند که با تقدیم خون پاکشان این مهم را به جهانیان اثبات کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان عنوان کرد: خاطره‌ ۸ سال دفاع مقدس تجربه‌ به یادماندنی وسیعی است که در آن دوران دلیر مردان و شیر زنان حماسه آفریدند.

به گفته‌ سرکانی؛ برنامه‌های جامعه زنان استان از ۳۱ شهریور در سطح استان‌ها آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس 400 عنوان برنامه در استان کردستان توسط حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران در کردستان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: تجلیل از مادران شهدا، برگزاری یادواره شهدای زن در سطح استان، برگزاری مسابقات الگوی سوم زن مسلمان و معرفی شهدای زن به نسل جوان، افتتاحیه طرح فدک و اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از مشاغل خانگی، دیدار با خانواده جانبازان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس توسط بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری نشست روشنگری در راستای نقش زنان در دفاع مقدس و نظارت از دو پایگاه خواهر در راستای احیای پایگاه های مقاومت، سرکشی از دو مهد قرآنی در راستای سند راهبردی ده ساله بسیج، جلسه کارگروه زن و خانواده، دوره آموزش فرماندهان و مدیران و سرگروه‌های تخصصی، برگزاری نشست روشنگری با موضوع نقش زنان در دوران دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان، جلسه کارگروه علمی و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های دیگر بسیج جامعه زنان کردستان در طول دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار