به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری صورت گرفت

دیدار اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه‌های قم با آیت الله نوری همدانی

جمعی از راویان و اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه‌های قم همزمان با ایام گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کردند.
کد خبر: ۴۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ - 26May 2015

دیدار اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه‌های قم با آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در دیدار راویان و اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه و تبریک سی و سومین سالروز فتح خرمشهر، سفرهای استانی آیت الله نوری همدانی را اقدامی موثر و بابرکت در جهت ارتقاء همدلی مردم با نظام اسلامی برشمرد.

سپس حضرت آیت الله نوری همدانی طی سخنانی با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم و اهل بیت(ع) و روایات، مسئله جهاد را مهمترین مسئله زندگی مسلمانان معرفی می کند زیرا عزت، عظمت، قدرت و ... در سایه جهاد به وجود می آید.

وی ابراز داشت: در قرآن کریم بیان شده که تربیت یافتگان پیامبران، همواره همراه آنان در جهاد حضور داشتند، هرگز سست نشدند، ضعف روحی پیدا نکردند و در برابر دشمن نیز تسلیم نشدند.

استاد درس خارج حوزه تأکید کرد: بنابر فرموده امام خمینی(ره)، مطالعه وصیت نامه شهدا بسیار تأثیرگذار است.

وی در پایان با تأکید بر آمادگی همه جانبه برای رویارویی با دشمنان اسلام، تصریح کرد: امروز حوادث گوناگونی در منطقه در حال اتفاق است که باید خود را آماده نماییم.

قابل ذکر است حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان این دیدار شعری از سروده های خود با موضوع جنگ تحمیلی قرائت کرد.

در این دیدار جمعی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و مرکز حفظ آثار بسیج سپاه استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار