امام جمعه عجب‌شیر:

مردم به مجالس حسینی نیازمندند

حجت‌الاسلام «شربیانی» گفت: مردم به مجالس حسینی نیازمندند؛ چراکه رحمت از این عزاداری‌ها بر زندگی می‌بارد؛ لذا باید با معرفت از این مراسم‌ها بهره ببریم.
کد خبر: ۴۷۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 16August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «محمود شربیانی» امام جمعه عجب‌شیر در جمع عزاداران هیئت شهدای گمنام رزمندگان اسلام عجب‌شیر، اظهار داشت: فقط شیعیان نیستند که از برکات امام حسین (ع) استفاده می‌کنند؛ بلکه تمام ملل و ادیان بیشترین نذورات را در حق امام می‌دهند و مسیحی، یهودی، سنی اعتقاد به امام حسین دارند؛ چون آن حضرت حاجات و مشکلات مردم را برطرف می‌کند.

وی گفت: مجالس امام حسین (ع) سراسر رحمت و برکت در این دنیا و سعادت در قیامت دارد و همین کرامت حضرت باعث شده تا ذکر مصائب ایشان زنده بماند.

حجت‌الاسلام شربیانی بیان داشت: مردم به این مجالس حسینی نیازمندند؛ چراکه رحمت از این عزاداری‌ها بر زندگی می‌بارد؛ لذا باید با معرفت از این مراسم‌ها بهره ببریم.

وی به برکات زیارت عاشورا اشاره کرد و افزود: امام زمان (عج) سفارش و تاکید بر خواندن زیارت عاشورا کرده‌اند.

امام جمعه عجب شیر ادامه داد: رضا خان هفت سال مساجد را بست، لباس روحانیت را در آورد، بی‌حجابی را ترویج داد؛ اما به برکت مجالس امام حسین (ع) پایه‌های انقلاب اسلامی در دوازدهم محرم زده شد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان برگرفته و شعبه‌ای از عاشورای سیدالشهداء (ع)، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار