بازدید معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم از خبرگزاری دفاع مقدس استان

سرهنگ «بهرامی» با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، از دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۷۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 17August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «ابوالفضل بهرامی» معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، امروز (سه‌شنبه) با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، از دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: دیدار‌های دوره‌ای با مدیران رسانه‌های فعال در قم، از ۱۷ مرداد مصادف با سالروز گرامی‌داشت شهید صارمی و روز خبرنگار شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

بازدید معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم از خبرگزاری دفاع مقدس استان+ تصاویر

بهرامی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سپاه و بسیج در جامعه، تصریح کرد: ضرورت انعکاس اخبار فراگیر رده‌های سپاه و بسیج به‌خصوص فعالیت گروه‌های جهادی سپاه و بسیج در موضوع کرونا، می‌طلبد که رسانه‌های همسو، همدلی و هم‌افزایی رسانه‌ای شایسته‌ای داشته باشند.

وی افزود: به حمدالله شروع مجدد فعالیت گروه‌های جهادی بسیج طلاب در زمینه امور مربوط به بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها، اقدامی موثر و به‌هنگام در جهت مقابله با کرونا محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام «علی لقمان‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در جریان این بازدید، با اشاره به صف‌آرایی دشمنان در جنگ رسانه‌ای علیه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تاکید کرد: شایسته است رسانه‌هایی همچون خبرگزاری بسیج و خبرگزاری دفاع مقدس و... در مقابل صف‌آرایی رسانه‌ای دشمن جبهه واحدی تشکیل دهند و با تشخیص به‌موقع، آتش تهیه مناسبی را بر سر دشمن فرود آورند.

بازدید معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم از خبرگزاری دفاع مقدس استان+ تصاویر

در این دیدار، با حضور «سید حسن حسینی نوده» مدیر خبرگزاری بسیج در استان قم، لوح تقدیر سردار «سید محمدتقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و حجت‌الاسلام «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، به مسئول خبرگزاری دفاع مقدس در استان اهدا شد و سپس حجت‌الاسلام «لقمان‌پور» توضیحاتی را پیرامون وضعیت گذشته، حال و آینده موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بر اساس نقشه‌های موجود ارائه کرد.

بازدید معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم از خبرگزاری دفاع مقدس استان+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها