پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارتش به فرمانده جدید «نداجا»

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی، معاون هماهنگ‌کننده و فرماندهان نیروهای هوایی، زمینی و پدافند هوایی ارتش در پیام‌هایی جداگانه، انتصاب دریادر «ایرانی» به فرماندهی نیروی دریایی ارتش را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۷۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ - 20August 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی انتصاب امیر دریادر «شهرام ایرانی» به فرماندهی نیروی دریایی ارتش از سوی فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی، معاون هماهنگ‌کننده و فرماندهان نیروهای هوایی، زمینی و پدافند هوایی ارتش در پیام‌هایی جداگانه، این انتصاب را به دریادار ایرانی تبریک گفتند.

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارتش به فرمانده جدید «نداجا»

بنابراین گزارش، در پیام تبریک حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دریادار «ایرانی» آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند؛ امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های برجسته در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید تجارب ارزنده خدمتی شما در مسئولیت‌های حساس پیشین، یاری‌بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی»

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارتش به فرمانده جدید «نداجا»

پیام امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده آجا به فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش نیز به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

همرزم ارجمند؛ امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

حسن انتصاب جناب‌عالی به سمت فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را که نشان از تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده شما در عرصه‌های گوناگون دفاعی، مدیریتی و آموزشی دارد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون جناب عالی در پیشبرد و تداوم موفقیت‌ها و ارتقای توان رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، در اجرای تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار ستاد حبیب الله سیاری»

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارتش به فرمانده جدید «نداجا»

همچنین در پیام تبریک امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش به امیر ایرانی آمده است:‏

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی

بزرگترین سرمایه یک فرمانده در ارتش جمهوری اسلامی ایران، حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) به کارآمدی، شایستگی و توانمندی آن فرمانده است و این اعتماد در سپردن نیروی دریایی راهبردی ارتش انقلابی ایران اسلامی به دست توانمند جنابعالی، بی‌شک نشان از لیاقت و سابقه درخشان شما در سربازی و پاسداشت ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی ایران دارد.

اینجانب به نیابت از تمام همرزمانم در نیروی زمینی ارتش، انتصاب جنابعالی به سمت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون شما را در حراست از عزت، شرف و سربلندی ایران اسلامی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) از درگاه خدای متعال خواستارم.»

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارتش به فرمانده جدید «نداجا»

بنابراین گزارش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیام تبریک خود به فرمانده جدید نداجا آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمندم امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

نیروی دریایی ارتش که نام و آوازه‍ی بلندش نه‌تنها مرهون صیانت از قریب به سه هزار کیلومتر مرز دریایی کشور عزیزمان، بلکه به برکت خون طاهر شهیدانی که در سال‌های دفاع مقدس به تأسی از علمدار شهادت و شهامت، مسافر سفینةالنجات شدند و غیرتمندی‌شان به سنگ محک دشمن‌شناسی سنجیده شد، رقم خورده است.

در سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیز آن نیروی سربلند در پرتو چراغ هدایت ولی امر و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از گذرگاه‌های صعب‌العبور و موج‌خیز تحریم و تهدید، با ناخدایی فرماندهانی خداجو و کاردان عبور کرده و تا ساحل سیادت دریایی ایران عزیز در دریا‌های آزاد پیش رفته است.

اعتماد گرانسنگ فرمانده فاطمی‌سرشت‌مان به جنابعالی برای حراست از این میراث ارزشمند و استمرار روند کاشتن گل آبرو در کویر کمبود‌ها را به جنابعالی تبریک عرض نموده و اطمینان دارم همچون گذشته با تعامل هم‍افزای نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح عزیزمان، همچون زرهی به هم بافته و در هم تنیده، سدی پولادین در برابر بدخواهان و کج‌اندیشان خواهیم بود.

با قدرشناسی از تعامل اثرگذار و خدمات برادر ارجمند امیر دریادار حسین خانزادی در مدت تصدی فرماندهی نداجا، برای جنابعالی که همچون سایر همرزمان شریف‌تان در نیروی دریایی از چشمه جوشان عاشورا برخاسته و خروشان و ثابت‌قدم دل به دریا‌های غیرت زده‌اید، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سربلندی در آزمون اعتماد ولی امر مسلمین جهان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارتش به فرمانده جدید «نداجا»

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش نیز در پیام تبریک خود به دریادار ایرانی آورده است:

«سلام علیکم؛

برادر گرامی؛ امیر دریادار شهرام ایرانی

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرماندهی معظم کل قوا که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های شما در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با برخورداری از فرماندهان، مدیران و کارکنانی انقلابی، کارآمد، مکتبی و برخوردار از تجارب ارزشمند دوران پر افتخار دفاع مقدّس و مجهّز به علوم، دانش و فناوری روز، با تأسّی به سیره شهداء و گوش به فرمان فرمانده معظّم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان، آماده‌تر و پر انگیزه‌تر از گذشته، مدافع ارزش‌ها و دستاورد ها‌ی نظام و اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی حضرتعالی را در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با بهره گیری از روحیه انقلابی و تجارب ارزنده در بهره‌برداری از ظرفیت‌ها، برای پیشبرد جهادی و انقلابی نیروی دریایی، ارتقاء توان و آمادگی همه‌جانبه بر پایه رشد و تعالی سرمایه انسانی همان‌گونه که مورد انتظار فرمانده کل قواست را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار